محمود رضا بابایی کیست ؟

اختصاصی آبی پوشان – امروز سوالات فراوانی به دست ما رسیده بود که از محمود رضا بابایی سوال میکردند . وقتی پیگیر قضیه شدیم متوجه شدیم که در کاناالی در تلگرام در مورد این فرد مطالبی نوشته شده است که البته برخی از آنها صحیح و برخی ها به دور از واقعیت بود .

محمود رضا بابایی متولد ۱۳۶۲ است و با امیر واعظ آشتیانی وارد باشگاه استقلال شد . او دو در وزارت صنایع در زمانی که واعظ معاون این وزارتخانه بود باهم مشغول کار بودند و از آنجا به استقلال آمدند .

بابایی به عنوان مشاور و رییس دفتر واعظ در استقلال به فعالیت مشغول شد . وی بعدها به عنوان مدیر روابط عمومی استقلال مشغول فعالیت شد .

اما سوال اینجاست که قدرت بابایی در چه حد بود و این قدرت از کجا ناشی میشد ؟ محمود رضا بابایی از افراد نزدیک به دولت قبل بود و به این واسطه در زمان دولت قبل قدرت زیادی داشت و نفوذ بسیاری نیز در بین فوتبالیها به دست آورد .

محمود رضا بابایی در آن سالها نقش زیادی در استقلال و حتی فوتبال ایران داشت و البته او را نمیتوان به فرد خاصی نسبت داد . بابایی در زمانی با آتیلا حجازی رابطه صمیمانه ای داشت و در دوره ای رفیق صمیمی امیر قلعه نوعی بود و در دوره ای همه جا با فرهاد مجیدی بود و در دوره ای مهدی رحمتی و… در واقع میتوان گفت که بابایی چشمه ای بود که در این فوتبال جاری شده بود و هر کس به توان خود در زمانی از این چشمه سیراب شد و به اهداف خود رسید . البته قدرت بابایی در فوتبال ایران با روی کار آمدن دولت جدید کم و کم تر شد و در واقع از فوتبال دور شد .

اینکه برخی دوستان اتفاقات اکنون فوتبال ایران را به این فرد نسبت میدهند صحیح نمیدانیم و نقش های او در فوتبال ایران در چند سال گذشته بوده است و نه اکنون . با مطالبی که دیدیم حس کردیم انفجار برج های دو قلو در آمریکا و نا آرامی های سال ۸۸ و مرگ نلسون ماندلا و… نیز به محمود رضا بابایی نسبت داده خواهد شد و توضیحی کوتاه در این مورد دادیم و در عکسی هم که پیوست مطلب شده مشاهده میکنید که این فرد آدم فرد خاصی نبوده و برای هر شخصی در موقع خود مفید بوده که برای دوری جستن از حواشی به واکاوی آنها نمیپردازیم .

%d8%a8%d8%a7%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c

تلگرام استقلال

5 دیدگاه برای “محمود رضا بابایی کیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.