محمود فکری سرمربی سرخپوشان پاکدشت شد

محمود فکری پیشکسوت باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم سرخپوشان پاکدشت انتخاب و جایگزین فرهاد کاظمی شد.

ظهر امروز مدیرعامل باشگاه سرخپوشان پاکدشت پس از برگزاری جلسه با محمود فکری برای سپردن هدایت این تیم به او به توفق رسید و سرمربی سابق شاهین بوشهر رسما جایگزین فرهاد کاظمی شد.

 

کاظمی چند روز قبل پس از جدایی از سرخپوشان هدایت بادران تهران را برعهده گرفت و حالا فکری با جدایی از شاهین به دیگر تیم مدعی لیگ پیوسته است تا اینگونه نقل و انتقالات جالبی در بین تیم‌های بالای جدولی صورت گیرد. سرخپوشان که در پایان نیم فصل اول عنوان قهرمانی را به دست آورده بود، با شروع دوباره مسابقات از سه دیدار یک تساوی و دو شکست کسب کرد تا اینگونه صدر جدول را به گل گهر سیرجان تقدیم کند.

 

بعد از این اتفاق فرهاد کاظمی به بهانه مشکلات شخصی از سرخپوشان جدا و راهی دیگر تیم تهرانی شد. فکری هم که در پایان نیم فصل دچار اختلافاتی با مسئولان شاهین شده بود و حتی در مقطعی به علت مشکلات مالی از تیم خداحافظی کرده بود، حالا به صورت قطعی هدایت این تیم مدعی را بر عهده گرفته است.

 

سرخپوشان در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و فاصله‌ای شش امتیازی با گل گهر را تجربه می‌کند. فکری که سابقه صعود به لیگ برتر با نفت مسجدسلیمان را دارد، امیدوار است بتواند در دومین سال متوالی هم طعم شیرین قهرمانی و صعود را تجربه کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.