محکومیم به بردن |به فتح دربی

🔹امروز مهم ترین دغدغه مان بازی نیمه نهایی، دربی فردا است.. فردا هم یکی از همان روزهایی است که محکوم هستیم به بردن.. محکوم هستیم به صعود.
🔹به جز برد به هیچ نتیجه دیگری حتی فکر هم نمی کنیم چه برسد به اینکه بخواهیم خودمان را در آن حالت تصور کنیم.
🔹اگر باور کنیم که این بازی جز نتیجه برد، هیچ نتیجه دیگری ندارد آنوقت برد از آن ماست.. همان طور که باور کردیم که نایب قهرمانی فقط و فقط حق استقلال است تمام سعی مان را کردیم و با اقتدار به نایب قهرمانی هم رسیدیم.
🔹وقتی باور کنیم که بردن تنها نتیجه یک بازی است آنگاه حتی به تساوی هم فکر نمی کنیم چه برسد شکست.. و دربی نیمه نهایی هم یکی دیگر از آن بازی هاست.
🔹از طرفی وقتی می بینیم که در طی هفت فصل گذشته از ۷ جام لیگ و ۷ جام حذفی و چند دوره حضور در لیگ قهرمانان تنها یک جام قهرمانی حذفی آن هم دو فصل پیش به استقلال رسیده است آنگاه بیشتر مصمم به برد خواهیم شد.
🔹از طرفی دربی همیشه دربی بوده است و حساس و سرنوشت ساز و چند فصلی است که فاتح دربی نبوده ایم و این بازی دو نتیجه بیشتر ندارد یک برد و دو باخت و صعود به فینال تنها از راه فتح دربی می گذرد.
🔹چه لذتی بالاتر از این که برای صعود و کسب جام، دربی را هم فتح کنیم و رقیب مان را که به دنبال دبل قهرمانی اش در یک فصل است با ناکامی مواجه کنیم و چه غمی بالاتر از اینکه فصل های دوری مان از جام برای یک فصل دیگر در یک قدمی رسیدن به جام با شکست تمدید شود.
🔹آری برد و فتح دربی یعنی ادامه زندگی و ادامه دنیا و شکست در این بازی به واقع پایان دنیاست.. دیگر باید شعار شکست پایان دنیا نیست را از یاد ببریم و این شعار تنها برای تیمی صدق می کند که در نوار برد و کسب جام های متعدد باشد و در یک جام ناکام بماند نه برای تیمی همچون استقلال که فصل های ناکامی اش در حال دو رقمی شدن است.. پس هر شکستی برایش صدق پایان دنیا می کند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.