مخالفت باشگاه استقلال با تغییر زمان فینال جام حذفی

در حالی که پیش از این قرار بود فینال جام حذفی در تاریخ نهم خرداد ماه برگزار شود اما گفته می شود سازمان لیگ به خاطر حضور ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد این بازی را با یک روز تاخیر برگزار کند. در همین راستا محمدحسین زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال توضیحاتی را در مورد تغییر احتمالی زمان فینال جام حذفی ارائه کرد:

«باشگاه استقلال ضمن احترام به باشگاه ذوب آهن و تبریک به آنها بابت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان ، نکاتی به شرح ذیل موردنظر است :
١ – از چند ماه قبل تاریخ دقیق مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان مشخص بود و قطعا سازمان لیگ با در نظر گرفتن این زمان بندی تصمیم به برگزاری فینال جام حذفی در روز نهم خرداد کرده است.
٢ – باشگاه استقلال هم پیش از این در لیگ قهرمانان حضور داشته و به یاد داریم که بارها فقط با ٣ روز استراحت در لیگ و جام حذفی حضور پیدا کرد.
٣ – لیگ برتر جمعه ٢۴ اردیبهشت به پایان می رسد و تیم استقلال باید حدود ١۶ روز در شرایط بدون مسابقه رسمی قرار بگیرد و متخصصان فوتبال به خوبی می دانند که تیم داری و مدیریت فنی تیم در این مقطع از پایان فصل به شدت فرسایشی خواهد بود و این حق مسلم باشگاه استقلال است که با تغییر تاریخ این مسابقه حتی در حد ٢۴ ساعت هم موافق نباشد.
لذا از باشگاه اخلاق مدار ذوب آهن و مدیران حرفه ای ان که از افراد خوشنام فوتبال کشورهستند ، توقع داریم که غیر از مسائل فنی انتظار دیگری از باشگاه استقلال نداشته باشند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.