مرتضی تبریزی: برای استقلال با تمام وجودم بازی خواهم کرد

مرتضی تبریزی در پایان دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن گفت: جدایی از ذوب‌آهن برایم خیلی سخت است چون من خاطرات بسیار زیادی از ذوب‌آهن داشتم و وقتی جوان بودم به این تیم آمدم.

وی افزود: در این مدت همه تلاشم را کردم تا به یک جایگاه خوب برسم و فکر می‌کنم به جایگاه بدی هم نرسیده باشم. می‌خواستم به جایی بروم که بیشتر دیده شوم و قسمت این بود که به استقلال بروم و امیدوارم بتوانم برای استقلال مفید باشم. ذوب‌آهن هیچگاه از یاد من نخواهد رفت و امیدوارم بازی‌های خوبی برای این تیم انجام دهم و ان‌شاالله یک قهرمانی برای هواداران استقلال بیاوریم.

وی در خصوص اینکه چرا تبریزی قبل از آغاز فصل به استقلال نرفت، گفت: من قراردادم به شکلی بود که اگر پیشنهاد خارجی داشتم می‌توانستم بروم، منتظر بودم تا پیشنهاد برسد. بعد از پایان فصل این اتفاق نیفتاد، واقعاً دوست داشتم در این بازی بازی کنم، یا برای ذوب‌آهن یا برای استقلال چون از بیرون تماشا کردن بازی خیلی سخت بود.

وی در خصوص نظر نمازی پیرامون خودش گفت: هرگاه نمازی مصاحبه کرد گفت تبریزی را می‌خواهم و از او استفاده می‌کنم ولی نمی‌دانم که او می‌دانست من می‌خواهم به تیم دیگری بروم یا نه.

تبریزی در خصوص شرایط حضورش در استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و انتظارات از این تیم بالاست. نمی‌گویم که می‌خواهم کار خارق‌العاده‌ای انجام بدهم ولی سعی می‌کنم با همه وجودم بازی کنم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.