مردان روزهای سخت سرنوشت نایب قهرمانی در دستان شماست

🔹وقتی چند هفته زودتر تیم قهرمان مشخص شد، رقابت برای نایب قهرمانی جدی تر و پرشورتر از تمام فصل های گذشته شکل گرفت، رقابت بین چند تیم: استقلال، تراکتور، سپاهان و فولاد.
🔹یکی از این چهار تیم شانس این را دارد که فردا شب نایب قهرمان لیگ شود و بصورت مستقیم سهمیه آسیایی فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کند و راهی آسیا شود.
🔹چند فصلی است که هفته های پایانی سختی را پشت سر می گذاریم و این فصل شاید برای اولین بار در طی چند فصل گذشته باشد که چند هفته ای در رده دوم محکم ایستاده ایم و به هیچ تیمی اجازه این را ندادیم که جا پای ما بگذارد.
🔹اما هفته پایانی دیگر با تمام هفته های گذشته متفاوت است، یک بازی و این بازی تنها و تنها با برد و کسب ۳ امتیاز می تواند به صورت قطعی به نام استقلال و برای آبی پوشان سند زده شود و نتیجه ای به جز برد سرنوشتی تلخ و شاید بسیار ناخوشایند را برای استقلالی ها رقم بزند.
🔹اگر استقلال به هر دلیلی قید ۳ امتیاز را بزند و نتواند به ۳ امتیاز دست پیدا کند، در صورت برد تیم های دیگر حتی می تواند تا رده چهارم جدول سقوط کند و این سخت ترین و ناگوارترین نتیجه و حدسی است که می توانیم در صورت از دست دادن هر سه امتیاز بازی فردا شب به آن فکر کنیم.
🔹به همین خاطر از استقلالی ها انتظار داریم که در این بازی تمام توانایی خودشان را ثابت کنند و نشان دهند که مردانی هستند برای روزهای سخت و سرنوشت نایب قهرمانی و کسب سهمیه را خودشان به دست خودشان رقم خواهند زد و منتظر اما و اگرها نخواهند نشست.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.