مردی از جنس خود باوری

🔹از همان روز اولی که به استقلال آمد اهل جلب نظر نداشت، خیلی محترمانه، سنگین و با وقار صحبت کرد و با مدیرعامل دست داد.
🔹برعکس اکثر مربیان خارجی که مقابل دوربین ها شال رنگ تیمی که به تازگی با آن قرارداد بسته اند را بر شانه می اندازند و آن را می بوسند و لبخندی بر لب می زنند اجتناب کرد.
🔹حتی حاضر نشد که روی نیمکت و لب خط شال آبی رنگ را برای جلب نظر و کسب محبوبیت روی سکوها بر شانه اندازد و دور زمین دور افتخار بزند.
🔹۵ هفته ابتدای فصل را تنها و تنها به دلیل شناخت بیشتر تیم و بازیکنانش و حضور در جو لیگ فوتبال ایران امتیاز از دست داد تا اینکه با همان بضاعتی که داشت با دستیارانی که همراه خود به ایران آورده بود تیمی را ساخت که حال هشت هفته متوالی است که جز برد به هیچ نتیجه دیگری فکر نمی کند.
🔹و درست برعکس اکثر مربیان خارجی در ایران حاضر نشد حتی کنار خود در کادر فنی از دستیار ایرانی استفاده کند تا اینکه تنها و تنها با دستیاران هموطن و هم زبان خود اختیارات فنی را عهده دار باشد.
🔹بازی های امروزی که از تیم محبوبمان شاهد هستیم نشان می دهد که استقلال دارد به یک خودباوری می رسد که مدتهاست و شاید سالیان سال است که از دستیابی به آن دور شده است.
🔹و متاسفانه به جای رسیدن به خودباوری تنها و تنها با به رخ کشیدن افتخارات گذشته خود قصد داشت تا کمی از هجمه های عدم نتیجه گیری و کسب قهرمانی جلوگیری کند اما هرگز به قصد خود نرسید (منظور باشگاه و مسئولان استقلال است).
🔹اما با حضور استراماچونی جوان و خوشفکر به باشگاه استقلال انگاری تیم استقلال دارد به خود باوری می رسد که شاید هدف و مقصد آن رسیدن به قهرمانی باشد که هفت فصل است از رسیدن به آن محروم مانده ایم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.