مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر

دور برگشت مسابقات لیگ برتر از فردا آغاز می شود و در سه روز پی گیری خواهد شد . مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر را باهم مرور می کنیم :

نفت تهرانپرسپولیس تهران

دو تیم خسته از دو نبرد نفس گیر در جام حذفی فردا مقابل هم قرار خواهند گرفت . پرسپولیس که به سختی و در ضربات پنالتی از سد گل گهر سیرجان عبور کرد فردا با لشکری از محروم و مصدوم برابر تیم آماده نفت تهران قرار خواهد گرفت . نفت خیز خود را برای رسیدن به صدر جدول برداشته است و باید دید آنها فردا می توانند به صدر جدول برسند یا نه؟

 

ذوب آهن اصفهان -صبای قم

دو تیم نیمه بالایی جدول در شرایط متفاوت مقابل هم قرار خواهند گرفت . در یک سو ذوب آهنی قرار دارد که با پیروزی در برابر استقلال و صعود به جمع ۴ تیم جام حذفی روحیه دو چندانی گرفته است و در سوی مقابل صبای قم که سرمربی خود را از دست داده و دیگر صمد مرفاوی بالای سر این تیم حضور ندارد .

 

استقلال تهرانراه آهن تهران

هواداران استقلال خیلی وقت است که چنین بحرانی را تجربه نکرده بودند و این نتایج غیر قابل باور برای انهاست . استقلال فرصتی برای اشتباه ندارد آن هم برابر راه اهنی که اصلا خوب نتیجه نگرفته و از تیم های پایین جدولی لیگ است . باید دید استقلال بعد از بازی فردا از بحران عبور کرده است و یا در بحرانی عمیق تر فرو رفته است . استقلالیها برای بازی فردا چندین بازیکن غایب دارند و سرمربی خود را نیز محروم می بینند .

 

ملوان بندر انزلی -پدیده مشهد

ملوان قعر نشین در برابر پدیده مشهدی قرار می گیرد که با حذف تراکتورسازی به جمع ۴ تیم جام حذفی راه پیدا کرده است . ملوانی ها پژمان نوری بازیکن کهنه کار خود را نیز به بندر برگردانده اند و از هر تلاشی برای بقا در لیگ برتر استفاده می کنند .

 

فولاد خوزستانتراکتورسازی تبریز

تراکتورسازان تبریز برای حفظ صدرنشینی لیگ برتر کار سختی دارند و جایگاه انها از سوی ۳ تیم در این هفته در حال تهدید هست . تراکتوریها برای حفظ صدرنشینی باید فولاد خوزستان را شکست دهند کاری که بسیار دشوار به نظر می رسد .

 

گسترش فولاداستقلال خوزستان

آبی های تبریز و اهواز در حالی به مصاف هم خواهند رفت که حال و روز چندان مساعدی در جدول ندارند و محکوم به برد در این دیدار هستند . هر دو تیم برای فرار از قعر جدول تلاش می کنند .

 

پیکان تهرانسپاهان اصفهان

پیکان که دیگر منصور ابراهیم زاده را روی نیمکت نمیبیند باید با مربی جدید خود یعنی صمد مرفاوی به مصاف سپاهانی برود که انگیزه رسیدن به صدر جدول را دارد . مصاف این دو تیم هم جذاب خواهد بود .

 

نفت مسجد سلیمانسایپای البرز

نفتی های خوزستانی که بعد از تعویض مربی نتایج بهتری گرفته اند باید در بازیهای باقی مانده نتایج مناسب تری بگیرند تا به بقا در لیگ برتر امیدوار باشند . سایپا با مجید جلالی حریف راحتی برای نفتی ها نخواهد بود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.