مس رفسنجان ۱ استقلال ۲

استقلال موفق شد در یک دیدار سخت و دشوار و البته زیبا و دیدنی، با نتیجه ۲ بر یک از سد مس رفسنجان عبور کند. تیم محمد ربیعی در این فصل فقط سه گل در خانه دریافت کرده بود که ۲ مورد آن از روی نقطه پنالتی بود ولی آبی پوشان ۲ بار دروازه این تیم را باز کردند و فرصت‌های زیادی را از دست دادند.

استقلال نخستین موقعیت جدی بازی را خلق کرد. مهدی قایدی با یک حرکت تکنیکی و با عبور از مدافعین پرتعداد حریف، وارد محوطه جریمه شد که ضربه این بازیکن را حامد لک به خوبی مهار کرد. سپس ارسلان مطهری شانس خود را امتحان کرد که ضربه او را لک گرفت.

مس می‌توانست به شکلی اتفاقی گلزنی کند. ارسال ضربه کاشته آذرباد با اشتباه عجیب حسینی از کنار دروازه به بیرون رفت. آذرباد یک بار دیگر صاحب موقعیت شد که شوت دیدنی او را حسینی با واکنشی استثنایی راهی کرنر کرد.

جفرسون نیز می‌توانست گلزنی کند، ولی ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت. حامد لک در دقیقه ۳۶ دروازه تیمش را نجات داد. ضربه سر تماشایی مطهری در آستانه ورود به دروازه بود که حامد لک با یک واکنش دیدنی، توپ را دفع کرد.

 

در آغاز نیمه دوم بود که استقلال صاحب فرصت خوبی شد که شوت راه دور مهدی پور با برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت. در ادامه مس روی یک ضربه کرنر صاحب فرصت فوق العاده‌ای شد که ضربه سر شیمبا با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

این بار نوبت به مهدی قایدی بود تا فرصت سوزی کند. محبی از سمت راست به حرکت درآمد و روی نقطه پنالتی توپ را به قایدی سپرد. در شرایطی که تنها حامد لک روبروی او بود اما شوت محکم وینگر بوشهری با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

قفل دروازه‌ها بالاخره در دقیقه ۷۷ شکسته شد. روی پاس در عمق دیدنی فرشید باقری، توپ به سیدمهدی حسینی رسید و او از اشتباه سنگربان استقلال نهایت استفاده را برد و توپ را وارد دروازه کرد.

استقلال بلافاصله موفق شد کار را به تساوی بکشاند. ارسال خوب مهدی پور در دهانه دروازه به مرادمند رسید و این بازیکن با یک ضربه سر دیدنی کار را به تساوی کشاند. شاگردان ساپینتو دقایقی بعد از حریف پیش افتادند. حرکت فوق العاده مهدی قایدی از سمت راست محوطه جریمه و ارسال زمینی او در دهانه دروازه به محمد محبی رسید و او به راحتی توانست دروازه خالی را باز کند.

 

در وقت‌های اضافی استقلال روی یک ضدحمله سریع صاحب موقعیت شد که ضربه محمد محبی از کنار دروازه به بیرون رفت. این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر یک آبی پوشان به پایان رسید تا شاگردان ساپینتو سه امتیاز مهم را به دست بیاورند.

بازی از هفته بیست و نهم – بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
شنبه: ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ؛ ساعت: ۱۸:۰۰
ورزشگاه: شهدای مس رفسنجان/  حدود ۵ هزار تماشاگر
گروه داوری: سیدمهدی سیدعلی/ کمک‌ها: فرهاد مروجی، محمدی راهی؛ داور چهارم: جواد رحیم‌زاده/ ناظر: سیداحمد صالحی مقدم

 ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، ایمان سلیمی، فراز امام‌علی (۸۵- امید لطیفی)، مهرداد رضایی، شاهین توکلی، حسن جعفری، محسن آذرباد (۶۸- فرشید باقری)، جفرسون باهیا (۸۵- مجید نصیری)، سیدمهدی حسینی، مهدی ترکمان (۸۵- قائم اسلامی‌خواه)، گادوین منشا (۵۵- لوسیانو پریرا)
سرمربی: محمد ربیعی

 ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، جعفر سلمانی، صالح حردانی (۶۵- محمد محبی)، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور (۸۵- امید حامدی‌فر)، سعید مهری، مهدی قایدی (۸۹- آرمان رمضانی)، رضا میرزایی و ارسلان مطهری (۶۵- پیمان بابایی)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

 

🟨 کارت زرد:

مهرداد رضایی (۷۹) مس رفسنجان

سیدحسین حسینی (۸۸) استقلال

⚽️ شرح گل ها:
مس رفسنجان یک – استقلال صفر (دقیقه ۷۴: سیدمهدی حسینی): روی پاس در عمق فرشید باقری و اشتباه عجیب سیدحسین حسینی و عارف غلامی، توپ به سیدمهدی حسینی رسید و این بازیکن دروازه استقلال را باز کرد.

مس رفسنجان یک – استقلال یک (دقیقه ۷۷: محمدحسین مرادمند): روی ارسال خوب مهدی پور، حسین مرادمند در دهانه دروازه با یک ضربه سر، کار را به تساوی کشاند.

 

مس رفسنجان یک – استقلال ۲ (دقیقه ۸۱: محمد محبی): حرکت فوق العاده مهدی قایدی از سمت راست محوطه جریمه و ارسال زمینی او در دهانه دروازه به محمد محبی رسید و او به راحتی توانست دروازه خالی را باز کند.

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۴: مهدی قایدی با یک حرکت تکنیکی دیدنی و پس از جا گذاشتن چندین مدافع مس رفسنجان، وارد محوطه جریمه شد که شوت او را حامد لک دفع کرد.

دقیقه ۸: بازیکنان مس پس از چند پاس متوالی در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شدند که شوت مهرداد رضایی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: استقلال یک بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد. شوت ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه زده شد که حامد لک با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد.

دقیقه ۲۴: مس رفسنجان صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال آذرباد پس از اشتباه حسینی، به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: آذرباد توپ را روی پای چپش آورد و ضربه خوبی را روانه دروازه کرد که با واکنش دیدنی حسینی توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۸: کرنر ارسالی در دهانه دروازه به جفرسون رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: ارسال دیدنی صالح حردانی با ضربه سر تماشایی ارسلان مطهری حوالی نقطه پنالتی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: شوت محکم قایدی به دست مدافع مس برخورد کرد، ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۴۵+۲: ارسال دیدنی صالح حردانی به روی دروازه با ضربه سر تماشایی ارسلان مطهری همراه شد که این موقعیت با واکنش استثنایی حامد لک مهار شد.

دقیقه ۴۶: شوت راه دور و دیدنی مهدی مهدی‌پور با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: استقلال روی یک کار تیمی صاحب موقعیت شد که ضربه خودخواهانه رضا میرزایی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: یک ارسال به محوطه جریمه نصیب زبیر نیک نفس شد که ضربه سر او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۶۹: مس روی یک ضربه کرنر صاحب فرصت فوق العاده‌ای شد که ضربه سر شیمبا با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۱: روی حرکت بسیار خوب محبی از سمت راست، این بازیکن وارد محوطه جریمه شد و توپ را به قایدی سپرد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: شوت دیدنی و راه دور لوسیانو پریرا با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: مس صاحب یک موقعیت خوب شد که ضربه سر بازیکنان این تیم به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: مس روی یک ضدحمله صاحب فرصت شد که شوت لطیفی از بالای دروازه به بیرون رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.