مشت هایت را محکم تر گره بزن

✍️ محمود فخرالحاج

🔹وقتی دوباره روی نیمکت استقلال نشست و اولین بازی اش را برابر فولاد با برتری و برد پشت سر گذاشت پس از مدتها در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و با شجاعت گفت که من در ۴۸ ساعت بدو حضورم تنها توانستم از نظر روحی تیم را تغییر بدهم.
🔹روبروی خبرنگاران نشست و گفت که از هواداران درخواست دارد که بگذارند استقلالی که می خواهد بسازد و تیمی را تحویل دهد که به واقع نام بزرگ استقلال را یدک می کشد.
🔹بازی برابر پیکان تغییرات دیگر نه تنها روحی و روانی بود، بلکه تکنیکی هم بود.. فرهاد در دومین بازی تیمی را ساخته بود که روحیه جنگ طلبی، اصرار به خلق موقعیت و تشنه گلزنی باشد را روانه میدان کرده بود.
🔹تیمی که اصلا انگار نه انگار در زمین حریف بازی می کند و انگار نه انگار تنها یک تک بازی است، انگار خودش میزبان است و انگار در زمین خودش بازی می کند.
🔹دو گل در یک نیمه و خلق بیش از ۱۰ موقعیت خطرناک گلزنی این یعنی تیمی که فرهاد مجیدی کم کم در حال ساختنش است.
🔹با هر گلی که استقلال به ثمر می رساند، با هر بردی که استقلال بدست می آورد گویی فرهاد از لب خط مشت هایش را محکم تر و محکم تر گره می زند و فریاد شادی سر می دهد.
🔹انگاری هیچ کدام از مشت های گره کرده اش با قبلی یکسان نیست، با هر گل و با هر برد مشت هایش را محکم تر گره می زند و فریادهایش بلندتر از گذشته می شود.
🔹این یعنی اینکه استقلال دارد باب میل فرهاد حرکت می کند، این یعنی اینکه استقلال دارد باب میل هواداران حرکت می کند

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.