مشروح صحبت‌های محمود فکری در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن

جا دارد به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی خیلی خوبی بود. در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی ایجاد شد. می‌شد بازی گل داشته باشد اما کم‌دقتی بازیکنان و نامهربانی‌های داور باعث شد به گل نرسیم. بعضی کارشناسان، با تیم‌ها قرارداد دارند و مشاوراشان هستند و زمانی که داوری را کارشناسی می‌کنند، یک مساله اشتباه را کارشناسی می‌کنند و به مردم ارائه می‌دهند. کسی که از فوتبال هیچ چیزی هم حالیش نباشد هم می‌داند که آن‌ها در خصوص برخی صحنه‌ها اشتباه می‌کنند.

من از وزیر ورزش خواهش می‌کنم که به این مسائل ورود کند. ما حرف می‌زنیم، با ما لجبازی می‌کنند و نمی‌توانیم هم چیزی نگوییم. چندین بازی است که پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود و بازیکن اخراج نمی‌شود. الان هم می‌گویند اخطار درست بوده است.

در صحنه‌های مختلف، داوران خط و داور چهارم قضاوت اشتباه را به داور اول بازی گفتند بازی خیلی زیبایی را در نیمه دوم ارائه کردیم ولی همین تزلزل داوری، نیمکت و تیم ما را عصبی می‌کند. چندین بازی است که از ما امتیاز گرفته شده است. مثلا توپ در دست بازیکن حریف است ولی داور می‌گوید پنالتی نیست.

در بازی با صنعت نفت آبادان بازیکن حریف باید اخراج می‌شد ولی داور اصلا خطا نمی‌گرفت، باز خدا پدر این داور را بیامرزد که خطا گرفته و اخطار داده است.تا کی نباید حرف نزنیم؟اگر حرف هم بزنیم با ما لج می‌کنند. چرا شما درست تصمیم نمی‌گیرید؟هر کدام از این اشتباهات شاید منجر به این شود که یک مربی یا یک مدیرعامل برکنار شود و حتی یک تیم سقوط کند یا از قهرمانی بیفتد.

در بازی با شهرخودرو با دو گل جلو افتادیم ولی در نیمه دوم تمام سوت‌ها برگشت. در این بازی هم به همین شکل به مشکل خوردیم.

اصلا چرا ما باید همیشه شاکی باشیم؟ من در پایان نیمه دوم دیدار با شهرخودرو از داور تشکر کردم ولی وقتی در خانه بازی را دیدم، متوجه شدم چقدر اشتباه صورت گرفته است. تا کی باید این اتفاقات بیفتد؟ بازی امروز هم می‌شد گل داشته باشد ولی ضعف داوری باعث شد مساوی شود. ما باید این ضعف‌ها را تحمل کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

از وزیر ورزش خواهش می‌کنم ورود کند. یک زمان داوران به نفع استقلال و پرسپولیس سوت می‌زدند ولی الان مرتب همه چیز به ضرر ما است. امیدوارم این مساله هم درست شود.

زمین بازی به نظرم خوب بود و بازیکنان وقتی گرم کردند، از شرایط زمین تعریف کردند و این مساله جای تشکر دارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.