مصاحبه استراماچونی با خبرنگاران قبل از شروع تمرین | یکشنبه ١٢ آبان ۹۸

آندره‌آ استراماچونی در حاشیه تمرین روز یکشنبه این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تراکتور؟

پیروزی برابر تراکتور برای ما مهم بود. با ذهنیت برد برابر حریف خود به میدان رفتیم و بازی بعدی ما نیز با یک تیم سخت است. با توجه به نکاتی که در اول فصل می گفتند، فکر می‌کنم این تیم (صنعت نفت آبادان) همه لیگ را سورپرایز کرده است. فوتبال خوبی بازی می‌کنند و مدل تیمی و شخصیت آن‌ها به شکلی است که می توانند برای ما مشکل ساز شوند. تنها روش نتیجه گرفتن ما این است که صد در صد توان خود را بگذاریم.

مقابله با غرور؟

این دقیقا همین موضوعی است که اکنون گفتم. ما شب بازی با تراکتود خوشحال بودیم اما از فردای این بازی باید مانند دیدار با تراکتور گرسنه و آماده باشیم. هنوز کار خاصی نکردیم و بازی پیش روی، مهم ترین دیدار برای ما از زمانی است که من در تیم حضور دارم.

راز موفقیت این روزهای استقلال؟

ذهنیت بازیکنان از ابتدای فصل تغییر کرده و در حال پیشرفت است. مسیر طولانی پیش رو داریم و نمی خواهم اشتباهات ابتدای فصل تکرار شود.

رضایت از مهاجمان و هت‌تریک دیاباته؟

دیاباته آسان ترین موقعیت را از دست داد و مظاهری نیز عملکرد خوبی در این صحنه داشت. برای بازی با ۳ مهاجم، بازیکن کافی نداریم. ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم و اکنون نیز با نبود محسن کریمی و داریوش شجاعیان، امیدوارم تا پایان فصل مشکلی نداشته باشیم زیرا کار سختی است تا پایان فصل با یک سیستم جلو برویم.

نگرانی بابت خط دفاع؟

خیلی کار برای انجام دادن داریم. بین خودمان می‌دانیم که چه برنامه ای داریم اما در عموم این را نمی گویم.

تمجید علی پروین از نمایش‌های استقلال؟

به همه اسطوره ها در کشور ایران احترام می گذارم اما ایشان اسطوره پرسپولیس و اسطوره ایران هستند. از ایشان متشکر هستم. در مسیری که حرکت می کنیم قطعا از ما تعریف و نقد خواهد شد اما این موضوع روی ما نباید تاثیر بگذارد و به مسیر خود ادامه می دهیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.