مطمئن باشید هوادار فراموش نمی کند

🔹باور کنید که هواداران هیچگاه اتفاقات چند فصل گذشته را که در ناکامی تیم محبوبشان نقش مستقیم و انکار ناپذیری داشته است را از یاد نبرده و نخواهد برد.
تا زمانی که بخواهد اوضاع باشگاه و تیم استقلال همچنان در مدار آشفتگی و ناکامی بچرخد هواداران هیچگاه اتفاقات تلخ را فراموش نخواهند کرد.
🔹وقتی از آخرین قهرمانی آبی پوشان نزدیک به هشت فصل می گذرد، وقتی از آخرین قهرمانی آبی پوشان در آسیا بیش از دو دهه می گذرد، و وقتی عده ای به اسم دلسوز هر فصل وارد باشگاه می شوند و روی نیمکت می نشینند و سپس آخر فصل به اسم خیانتکار و ضربه زن از باشگاه به طرز وقیحانه ای خارج می شوند و جوابگوی هیچ یک از ناکامی هایشان نیستند باور کنید که هواداران اینها را می بینند و فراموش نمی کنند.
🔹تنها کاری که از دست هوادار برای تیم محبوبش برمی آید، نشان دادن فریاد اعتراض خود چه از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و چه تجمع روبروی درب باشگاه و درب وزارت ورزش است.. آن هم به شیوه مسالمت آمیز و بدون درگیری.
🔹تا زمانی که بخواهد اوضاع همچنان به همین منوال پیش برود و بر تعداد ناکامی های استقلال اضافه تر شود، هوادار نمی تواند این اتفاقات را ببیند و چشم بر بندد و فکر کند که هیچ اتفاقی نیفتاده است.
🔹هوادار تا زمانی که از تیم محبوبش جام قهرمانی نبیند، تا زمانی که از تیمش آرامش و ثبات نبیند هرگز نمی تواند ناکامی های سریالی و چندین سال گذشته را ببیند و فراموش کند.
🔹هر فصل با پیش کشیدن اسم های محبوب بسیاری هوادار را به آینده ای روشن امیدوار می کنند، اما پس از گذشت چند روز و چند هفته تمامی امیدواری ها تبدیل به یأس و ناامیدی می شوند، باز همه وعده ها توخالی در می آیند و هوادار تا زمانی که این اتفاقات را به چشم خود می بیند و با تمام وجود خود احساس می کند و درد می کشد نمی تواند فراموش کند.
🔹لطفا از هوادار بیشتر از این انتظار نداشته باشید، این هوادار واقعا کلمه صبر را به معنای واقعی خود ترجمه کرده است، به واقع تا چه زمان باید این ناکامی ها را ادامه داد و به چشم خود دید و باز رفتارهای مسالمت آمیز نشان داد.. از هوادار بیشتر از این انتظار صبر نداشته باشید که آنگاه اگر قرار باشد یک روزی این صبر لبریز شود عقده های این چند سال گذشته روی سرتان هوار خواهد شد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.