مظلومی :از پروپیچ راضی نیستم

نشست-خبری-مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نفت گفت :هفته دفاع مقدس را به ملت ایران تبریک می گویم.بازی نفس گیری بود.کمی استرس بالا بود.استقلال سه بازی را پارسال مقابل نفت نبرده بود و کمی استرس داشتیم.مخصوصا در نیمه اول بازی چنگی به دل نمی زد و بیشتر وسط زمین بود تا روی دروازه ها.در نیمه دوم با صحبت هایی که کردیم توانستیم به برتری برسیم.متاسفم پس از گل دوم بچه ها عقب کشیدند.این طبیعی است که بچه ها احساسی بازی می کنند.به تیم نفت هم تبریک می گویم و این شکست چیزی از ارزش های خوب نفت کم نمی کند.
وی درباره اینکه آیا از عملکرد پروپیچ راضی بود یا نه گفت:ما پروپیچ را آوردیم تا خط تهاجمی را تقویت کنیم.آنچه می خواستیم انجام نشد و از عملکرد پروپیچ راضی نیستم.
سرمربی استقلال درباره داوری اظهار داشت:داوری کار خودش را کرد.من روی کرنر اعتراض داشتم و اینکه بازیکن حریف تمارض کرد.در مجموع جهانبازی قضاوت خوبی داشت و اگر باعث ناراحتی اش شدم از او عذرخواهی می کنم.
مظلومی درباره وضعیت ریوالدو گفت:او در حال تمرین است.هنوز کمیته انضباطی این بازیکن تشکیل نشده است و دارد تمرینات بدنی اش را پشت سرمی گذارد.
وی درباره غیبت آرش برهانی در فهرست تیم اظهار داشت:نیازی نبود در این مسابقه برهانی در فهرست تیم باشد.این تصمیم من بود.ولی باید بگویم برهانی بازیکن بزرگی است و به ما کمک می کند.
مظلومی درباره غیبت یعقوب کریمی در این بازی گفت:کریمی در بازی با گسترش آسیب دید.از دیروز نرم دوی را آغاز کرد.اگر امروز بود می توانست خیلی به ما کمک کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.