مظلومی : این برد را به پورحیدری تقدیم می کنیم

photo_2015-12-21_17-22-44

پرویز مظلومی سرمربی استقلال  پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم آنهایی که امروز در ورزشگاه بودند و آنهایی که از تلویزیون بازی را مشاهده کردند شاهد یک بازی درگیرانه بودند . در خیلی از دقایق بازی سرتر بودیم و خیلی خوب هم به گل رسیدیم. بعد از گل هم عقب نکشیدیم، آنها سراسیمه حمله می‌کردند تا بازی را مساوی کنند.

وی افزود: نیمه دوم دستور کار ما حمله بود، البته تراکتورسازی هم تیم بسیار خوبی است که فکر می‌کنم سرمای تبریز روی کیفیت بازیکنان دو تیم اثرگذار بود به حریف هم خسته نباشید می‌گویم. دیروز هم در نشست خبری گفتم اگر بازی به ۱۲۰ دقیقه می‌کشید برای بازیکنان ما مشکل‌ساز می شد زیرا مقابل صبا ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم. میانه میدان را از تراکتورسازی گرفته بودیم.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: شاید اگر بازیکنان ما در نیمه دوم دقت می‌کردند گل‌های بیشتر می‌زدیم. تلاش می‌کنیم در آینده هواداران را بیشتر خوشحال کنیم ولی بازیکنان استقلال خیلی تلاش کردند تا این برد را به منصور پورحیدری تقدیم کنند. تلاش آنها ستودنی بود و از آنها ممنون هستم که امروز جور پورحیدری را کشیدند. جا دارد از فرزاد مجیدی که به طور موقت جانشین پورحیدری شده و همچنین خدایی و جهانیان که قبل از بازی بازیکنان را شارژ روحی کرد تشکر کنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال حمزه یونس را می‌خواهد یا خیر، گفت: صحبتی در این مورد انجام نشده است.

وی در مورد جذب بختیار رحمانی گفت: یکسری از بازیکنان را می‌خواهیم که البته سرباز هستند. ما هم بازیکنی را از استقلال جدا نمی‌کنیم مگر اینکه خودش بخواهد. اگر بختیار رحمانی سربازی‌اش تمام شده باشد با آغوش باز این موضوع را می‌پذیریم وگرنه اصراری به جذب یک بازیکن سرباز نداریم. امروز هم به این خاطر این حرف را زدم که فصل نقل و انتقالات آغاز شده است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه تیمش این روند را حفظ خواهد کرد گفت: جوانان با استعدادی داریم که آینده استقلال هستند. یکی از اهداف ما امسال جوانگرایی بود و بازهم جوانانی داریم که به آنها میدان بدهیم و من راه جوانگرایی را ادامه خواهم داد.

مظلومی تاکید کرد: در برنامه‌ای که به باشگاه دادم قول قهرمانی ندادم بلکه هدفم کسب سهمیه آسیا است. برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما این قهرمانی در برنامه ارائه شده ما نبود. هواداران استقلال دوست دارند این تیم هر سال قهرمان شود.

وی در مورد فشردگی بازی‌های گفت: خیلی جالب است ما یک بازی سنگین انجام دادیم و ۵ روز دیگر باید نیم فصل دوم را شروع کنیم امروز هم به باشگاه گفته‌ام که به طور کتبی به این برنامه اعتراض کنند؟ یک نفر یک برنامه‌ای داده و چشم بسته باید اجرا شود؟ چرا باید لیگ فشرده باشد؟ سرمایه‌های فوتبال ما در این فشردگی مصدوم می‌شوند. کجای دنیا بعد از دو بازی از آغاز نیم فصل دوم لیگ تیم‌ها به تعطیلات می‌روند؟

سرمربی استقلال در مورد اینکه دروازه‌بان تیم شما وقت کشی کرد و از رحمتی گلایه داریم گفت: او مصدوم شده بود و دنبال وقت کشی نیست به گذشته رحمتی نگاه کنید. عضله پایش کش آمده بود شاید او را در بازی بعد نداشته باشیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.