مظلومی : به برهانی استراحت داده ایم

نشست-خبری-مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال  در نشست خبری قبل از دیدار با نفت تهرانشرکت کرد .

مظلومی در ابتدای نشست خبری گفت: بازی حساسی داریم. با تیم خیلی خوب بازی داریم اگرچه نفت در جدول شرایط خوبی ندارد و در آسیا هم حذف شده اما تیم خوبی است و بازیکنان جوان و مربی خوبی دارد. از تیم نفت شناخت داریم و می دانیم به چه شکل دنبال گل زنی هستند و از ضعف هایشان برای رسیدن به پیروزی استفاده می کنیم. تیم نفت هم فوتبال بازی می کند و امیدوارم تماشاگران از بازی لذت ببرند.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: در خانه تیم ما بی پروا بازی می کند و استرس نداریم. پشتیبانی هواداران را می خواهیم و هرچند در شهرستان ها هم هواداران تیم را حمایت می کنند.

وی در مورد خط خوردن بهنام برزای از تیم امید و اینکه این مساله را به شما ربط می دهند گفت: متاسفم او را خط زدند و یکی، دو هفته او را بردند. در بازی با استقلال اهواز او فیکس بود چرا آن بازی را نگاه نمی کنید؟ ما جوانانی داریم که مرتب در ترکیب جا به جا می شوند و این حرف‌ها بهانه است. با کاشانی صحبت کردم و قرار بود برنامه مربی تیم امید را به من بدهند اما هیچ برنامه ای به ما داده نشد و بعد هم برزای را خط می زنند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته می شود برای روزبه چشمی دعوتنامه آمده است که به آلمان برود آیا او موافق این جدایی است گفت: دعوتنامه ای برای روزبه چشمی نیامده که مخالفت کنم یا موافقت کنم. پیشنهاد بیاید و بعد با مسوولان استقلال صحبت می کنیم. تا الان هم به او نیاز داریم و در هافبک دفاعی روی او حساب کرده ایم.

ما از بازیکنان جوان استفاده می کنیم و نمی توانیم همه را باهم بازی بدهیم و رمضانی و کریمی و اسماعیلی بازی کرده اند و خط هافبک ما جوان است. بازیکن جوان وقتی در تیم حاضر می شود باید خودش را نشان بدهد و یک روز من هم بهترین مهاجم بودم اما الان کاری از دستم برنمی آید.

مظلومی در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت: کریمی و هرایر مگویان مصدوم هستند و جاسم کرار محروم است.

وی در مورد دلیل غیبت آرش برهانی در فهرست استقلال گفت: برهانی نه مشکل فنی دارد نه اخلاقی. به او استراحت دادیم، آرش پسر خوبی است. الان سول کردید که چرا از جوانان استفاده نمی کنید و اکنون به جوانترها فرصت می دهیم.

سرمربی استقلال در مورد پاسخ به خبرنگاری که گفت سوال حاشیه ای دارم گفت: به سوال حاشیه ای پاسخ نمی دهم، شما یک سلام و علیک با من می کنی یک صفحه می نویسی، بعد می گویی نظرت را می دانستم!

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.