مظلومی : تعطیلی‌ها دردی از فوتبال ما درمان نمی‌کند

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با پدیده گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود. برای هر دو تیم سرعت بازی خوب بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه داشتیم. می‌شد از این موقعیت‌ها استفاده کرد و تعدادهای گل هر دوتیم بیشتر شود. در همان ابتدای بازی با اشتباهی که انجام دادیم گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید.

وی افزود: بعد از گل کمی عجولانه بازی کردیم و نیمه اول نتوانستیم به خوبی کار کنیم اما در نیمه دوم سیستم را عوض کردیم و خوشبختانه به گل مساوی رسیدیم. به تیم پدیده هم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند.

پرویز مظلومی تصریح کرد: داور را وادار کردند که از یک تیم عذرخواهی کنند و جوی ایجاد کردند که حتی داور پنالتی ما را نمی‌گیرد. دوست نداشتم در مورد داوری حرف بزنم. مقابل داور روی بازیکن ما پنالتی کردند و کفشش هم در آمد اما داور این ضربه پنالتی را نگرفت. روی خسرو حیدری هم خطای پنالتی کردند. زنگ خطر داوری برای استقلال زده شده است و حتی من مربی که هیچ وقت در مورد داوری حرف نمی‌زدم مجبور شدم که در مورد داوری حرف بزنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه این تیم با  امکانات و مهره‌هایی که دارد باید بهتر نتیجه بگیرد، گفت: مطمئن باشید امکانات ما مثل پدیده است و بهتر از آن نیست. ما مهره‌ای در اختیار نداشتیم سه بازیکن ما از تیم امید آمده بودند کرار هم نبود. چهار بازیکن هم نبودند. عمران زاده هم محروم بود و ما اصلا محروم نداشتیم.تعطیلات ما را از مسابقات دور می‌کند و کیفیت مسابقات پایین می‌اید. تا چه زمانی باید بدون مسابقه باشیم و بعد بازی‌ها پشت هم انجام شود؟ تعطیلات به ضرر استقلال شد. کار بدون بازیکنان سخت است، ۴۰ درصد تیم ما در اختیار تیم ملی و امید بود. مگویان را هم ۲۰ روز نداشتیم.  دوست دارم با تیم ملی تعامل داشته باشیم. این تعطیلی‌ها دردی از فوتبال ما درمان نمی‌کند .

وی در مورد اعتراض خرسند‌نیا و فخرالدینی به تعویضشان گفت: چنین چیزی نبود شما تیزبین هستید و اگر ببینم این مساله را برخورد می‌کنم.

سرمربی استقلال در مورد تعویض‌هایش گفت: تعویض‌ها در روند بازی تاثیرگذار بود و من راضی هستم. در کار هجومی از انصاری راضی بودم.

مظلومی در مورد اینکه در فرودگاه چمدان استقلال سرقت یا گمشده، شده گفت: من اصلا در جریان این مساله نیستم.

وی در مورد وضعیت برهانی گفت: او مصدوم نیست و صلاح ندیدم بازی کند. او همیشه در خدمت تیم بوده و مشکلی هم با او نداریم.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.