مظلومی :در بازی با ذوب آهن فقط به برد فکر میکنیم

نشست-خبری-مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: “امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بازی بدون حاشیه ای بزگرا شود. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و نتایج خوبی در سال های اخیر کسب کرده و نباید دو بازی قبلی این تیم را ملاک قرار دهیم. ما ذوب آهن را به خوبی آنالیز کرده ایم و به دنبال کسب پیروزی و حفظ بالانشینی مان هستیم. هواداران مان هم بایستی در این راه به ما کمک کنند.”

وی در مورد صدور روادید بازیکن کروات گفت: “هنوز خبری در این مورد به من داده نشده و ما نیز منتظر هستیم تا شرایط بازی وی مهیا شود.”

سرمربی استقلال در خصوص مسائل مالی تیمش تاکید کرد”با توجه به اینکه هیئت مدیره دیر کار خود را شروع کرد به دنبال این هستند که به زودی قول های خود را عملی کنند. بازیکنان مبالغی دریافت کرده اند ولی مربیان هنوز مبلغی دریافت نکرده اند و امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات که فقط مختص ما نیست مرتفع شود. من زیاد در این موارد که به من دخالت ندارد وارد نمی شوم ولی امیدوارم اسپانسر به تعهدات خود عمل کند.”

مظلومی در خصوص جاسم کرار گفت: “وی با توجه به مشکلاتی که دارد ولی بازهم با ما است و تمرین می کند. من اعتقاد دارم که وی بازیکن خوبی است ولی فعلا از آمادگی لازم کمی دور است.”

وی در مورد غایبان تیمش تاکید کرد: “ما در بازی فردا عمران زاده، شهباززاده و فخرالدینی را نداریم. بازیکنی چون عمران زاده با اینکه مصدوم است اما با همه تلاش خود در تمرینات حضور می یابد و این برای ما بسیار خوب است.”

سرمربی استقلال در پایان یادآور شد: “ذوب آهن در بازی فردا برای پیروزی به میدان می رود و این کار ما را دشوار می کند ولی ما نیز در این بازی فقط به فکر پیروزی هستیم.”

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.