مظلومی : دنبال ارائه یک بازی زیبا هستیم

مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلالخوزستان پس از تسلیت ایام محرم گفت : بازی با استقلال خوزستان بازی آسانی برای ما نخواهد بود. به دنبال این هستیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم و دو تساوی که در بازی های قبلی به دست آوردیم کمی ما را دچار احساس خطر کرده و هم قسم شده ایم که در این دیدار به پیروزی برسیم. فاصله کم بازی ها این فرصت را به ما نمی دهد که به خوبی ریکاوری و آنالیز کنیم اما تابع نظر سازمان لیگ هستیم.

مظلومی ادامه داد: “در ده روز آینده بازی های سخت و فشرده ای داریم و باید خود را آماده آن کنیم. احترام زیادی به همنام خوزستانی خود داریم و به دنبال ارائه یک بازی خوب برای تماشاگرانی هستیم که به ورزشگاه می آید.”

سرمربی استقلال در خصوص تعامل با کی روش یادآور شد: “ما از خدایمان است که با کی روش صحبت کنیم. باید یک نشست با ایشان داشته باشیم و کی روش در دل های ما را بشنود. تیم ملی بایستی با باشگاهها تعامل داشته باشد چرا که در غیر اینصورت هم تیم ملی ضرر می کند هم باشگاهها. اگر بازیکنان ملی پوش ما مصدوم شوند چه کسی می تواند پاسخگو باشد؟ هم ما ضرر می کنیم و هم تیم ملی. بعد از تعطیلات کدام تیم خوب بازی کرد و نتایج قابل قبولی کسب کرد؟ این یک معضل بزرگ برای ماست. با همه احترامی که به کادر فنی داریم آنها بایستی در کنار منافع تیم ملی، منافع باشگاهها را نیز در نظر بگیرند. ما برای تیم ملی آرزوی موفقیت داریم و همه جوره آنرا کمک می کنیم و انشالله آنها نیز پای صحبت های ما نشسته و بدانند که مشکلات ما چیست.”

مظلومی در پاسخ به این سوال که با داور این بازی چه مشکلی دارید تاکید کرد: “ما با آقای جهانبازی هیچ مشکلی نداریم و ایشان داور خوبی هستند فقط یک سری سوتفاهمات بوجود آمده بود. ما پس از صحبت هایی که ایشان در مورد ما کردند کمی موضع گرفتیم که وقتی کمیته داوران از داوران خواسته اند مصاحبه نکنند چرا ایشان این کار را کرده اند. به هر حال ایشان داور خوبی هستند و امیدوارم در این بازی هم موفق باشند.”

وی در مورد مشکلات جاسم کرار و شایعه جدایی اش خاطرنشان کرد: “ما به دنبال حل مشکلات وی هستیم و امیدواریم که باشگاه بتواند مشکل وی را حل کند تا او با آرامش در تمرینات حاضر شود.”

سرمربی آبی پوشان در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا تصریح کرد: “خوشبختانه نه محروم داریم و نه مصدوم.”

مظلومی با رد خبر جذب میداوودی گفت: “اینها شایعه هستند و هنوز تا نیم فصل خیلی باقی مانده و نباید در مورد این مسائل صحبت کنیم.”

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.