مظلومی : کرار پیغام داده امرو به تمرین می آید

کنفرانس-خبری

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل پرسپولیس شرکت کرد . او در ابتدا گفت : انشاالله دو تیم یک بازی خوب در شان فوتبال ایران برگزار کند. این بازی یک مسابقه بین المللی است که تمام ایرانیان در سراسر دنیا به آن نظر دارند. فکر می کنم دربی پایتخت ایران پرتماشاگرترین دربی جهان باشد.امیدواریم یک بازی زیبا باشد که تماشاگران از آن راضی باشند ترکیبی که به میدان می فرستیم به این منظور است که برد در مسابقه را به دست آوریم و صدر جدول را از آن خود کنیم باتمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه خواهیم بود.

سرمربی استقلال در ارتباط با سومین قهر کرار مهاجم استقلال و قول او مبنی بر اینکه دیگر وارد حاشیه نمی شود اذعان داشت: تا جایی که در توانم هست همیشه از بازیکنانم حمایت می کنم هر بازیکنی که بخواهد در تیم من بی نظمی کند باوی برخورد خواهد شد از بزرگ ترین بازیکن گرفته تا جوان ترین آنها. به خاطر ترک اردو با وی برخورد خواهد شدمسایل مالی به ما ارتباطی ندارد اما باید بازیکنان با تمام جان و دل برای تیم تلاش کنند و حاشیه ایجاد نکنند. کرار به ما پیغام داده که امروز به تمرین ما خواهد آمد البته من الان در کنفرانس هستم و هنوز در این رابطه تصمیم نگرفتم.

مظلومی درباره برد هفته گذشته مقابل سپاهان افزود: من با بازیکنان خودم صحبت کردم و گفتم که بازی با سپاهان دیگر تمام شده است. الان توقع هواداران هم بالا رفته و بازیکنان هم این را می دانند ضمن اینکه بازی با پرسپولیس شرایط متفاوت با بازی سپاهان دارد. به بازیکنان گفته ام که برد هفته گذشته خود را کاملا فراموش کنند زیرا این بازی شرایط خاص خود را دارند. بازیکنان با تمام توان به میدان خواهند رفت پرسپولیس هم می آید که بازی را از ما ببرد. این مسابقه، مسابقه تیمی است که از لحظه های خود استفاده کند و اسیر جو مسابقه نشود. ما از نظر روحی تیم خود را آماده کرده ایم تا برنده شویم.

وی ادامه داد: این همه تماشاگر برای دیدن این بازی می آیند و سختی می کشند من هم دوست ندارم بازی صفر-صفر شود بلکه باید پرگل باشد تا تماشاگران از بازی لذت ببرند.

مظلومی درباره غایبان تیمش خاطرنشان کرد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم اما سختی کار من در اینجاست که ۲۱ بازیکن در اردو داریم و باید سه نفر را ازاین بین خط بزنم.

سرمربی استقلال درباره لقب سوبله چوبله خودش گفت: من به دنبال لقب نیستم. ما فقط به بردن فکر می کنیم و بردهای گذشته ما هم با همکاری کل کادر استقلال به جا گذاشته شد.

وی درباره اینکه در گذشته بازیکنان باتجربه سرنوشت دربی را رقم می زدند افزود: به هرحال یکسری بازیکنان جوان و باتجربه در تیم حضور دارند واینها می توانند زیبایی بازی را بیشتر کنند. تجربه بچه ها در کنار نیروی جوانی آنها سبب خواهد شد که بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه خودش سابقه بازی در دربی را داشته است و تاثیر آن دوران در مربیگری خودش ادامه داد: من هیچگاه از دربی نترسیده ام و تلاش کردم احساس خود را به بازیکنام منتقل سازم. ترس در این بازی ها نشانه شکست است. تجربه ای که من در دوران بازیگری در دربی داشتم به بازیکنان خود انتقال دادم و دوست دارم بازیکنان این تجربه ها را در زمین پیدا کنند و تماشاگران لذت ببرند.

مظلومی درباره آخرین دربی خود و شکست از پرسپولیس و شایعاتی که گفته شده بود مظلومی گفته است بازیکنان به وی خیانت کرده اند، اذعان داشت: من هیچگاه اسم خیانت را نیاوردم و نمی خواهم به آن روزها برگردم درباره زمان حال بازگردیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.