معرفی سایت تاپ تی شرت

سایت تاپ تیشرت بزرگترین سایت فروشگاهی تی شرت در کشور میباشد که انواع تیشرت ها را در آن میتوانید مشاهده و خرید نمایید و حتی میتوانید تی شرت با طرح دلخواه را نیز سفارش دهید. در زیر به معرفی دو تی شرت محبوب و پر طرفدار تاپ تی شرت میپردازیم :

تی شرت زدبازی

خبر پخش نخستین آلبوم گروه زدبازی به اسم زاخارنامه در سال ۲۰۱۱ انتشار یافت و زاخارنامه در خرداد سال ۹۱ پخش شد . نخستین سیگنال این آلبوم به اسم تهران مال منه در هجده فروردین سال ۹۱ انتشار یافت .

آلبوم زاخار نامه که نخستین آلبوم این گروه محسوب می شود با شرکت تمام افراد گروه به غیر از سامان ویلسون در شانزده خرداد سال ۹۱ انتشار یافت . گروه زدبازی با جنجال های بسیار توانست نخستین آلبوم خود را به اسم زاخارنامه پخش کند . این آلبوم اولین آلبوم استاندارد و استودیویی گروه زدبازی بود . این آلبوم در تاریخ شانزده خرداد سال ۹۱ پخش شد . مهرداد هیدن ، علیرضا جی جی ، نسیم و سیاوش سیجل در این آلبوم ایفای نقش کردند . همینطور آرش دارا ، هیچکس و بهزاد لیتو در نقش خواننده مهمان در اولین آلبوم گروه شرکت داشتند . در سال ۲۰۱۴ آلبومی به اسم پیر شدیم ولی بزرگ نه از این گروه پخش شد که در آن کورنلا و بهزاد لیتو در آن خواننده مهمان می باشند .

تارا و مهرداد هیدن موزیکی به نام پس چی شد را به نوید شاهسوندی که از دوستان صمیمی گروه زدبازی بود و بر اثر سانحه ای در پیست اسکی درگذشت تقدیم کردند .

موزیک های گروه زدبازی در سبک راک و رپ فارسی می باشد .

اما تی شرت زدبازی همیشه خواهان زیادی در بین طرفداران این گروه داشته است . تاپ تی شرت نیز با توجه به این موضوع اقدام به طراخی تی شرت زدبازی کرده است . طرح های تی شرت زدبازی شامل لوگو ، ستارگان و طرح های گرافیکی آلبوم های گروه زدبازی می باشد . امیدواریم تی شرت گروه زدبازی و تی شرت طرح زدبازی مورد توجه شما علاقه مندان به این گروه قرار گیرد . شما عزیزان می توانید برای مشاهده سایر مدل های تی شرت زدبازی به دسته بندی زدبازی مراجعه کنید.

تی شرت بدنسازی

یکی از مسائل پراهمیت در زمان تمرین بدنسازی ، که بر اصل تمرکز کافی اشاره دارد ، استفاده از لباس مناسب می باشد ، تی شرت بدنسازی بدنسازی باید آزاد ، با وزن کم و کاملا راحت باشد . بهتره در زمان تمرین لباس کمتری به تن کنید . لذا تنها استفاده از یک تیشرت بدنسازی کافی می باشد . زیرا تمرین موجب افزایش دمای بدن می شود . رنگ تی شرتی که برای تمرین خود انتخاب می کنید نیز علاوه بر زیبایی از لحاظ جنبه روحی تاثیر خاصی بر روی فرد می گذارد . تاپ تی شرت با طراحی جذاب و به روز خاص ورزش بدنسازی و پرورش اندام ، اقدام به چاپ و تولید انواع تی شرت های بدنسازی برای شما علاقه مندان به این رشته می کند . دسته تی شرت بدنسازی در تاپ تی شرت شامل تیشرت هایی با انواع طرح های گرافیکی اختصاصی مربوط به رشته بدنسازی می باشد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.