معرفی فروشگاه اینترنتی خانه بازار

فروشگاه اینترنتی khanebazaar.com یکی از فروشگاه های کامل اینترنتی است که انواع لوازم خانگی در آن موجود می باشد و شما با اطمینان و به سادگی و با آگاهی از کیفیت و مزیت و معایب محصولات میتوانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید . در زیر به معرفی برخی محصولات این فروشگاه می پردازیم :

چای ساز

چای ساز یکی از لوازم  بسیار مفید و کارامد آشپزخانه می باشند. این وسیله در زندگی امروزی که زمان در آن نقش بسیاری دارد بسیار کاربردی می باشد و در زمان کم چای را آماده می کند .
اما باید دقت کنیم که یک دستگاه چای ساز مطلوب باید هم فیلتر آب و هم فیلتر داخل قوری داشته باشد. از دیگر ویژگی های چای ساز خوب میتوان به میزان مصرف برق کم، کتری و قوری نسبتاٌ بزرگ، دسته راحت، شاخص نشان دهنده آب درون کتری، عملکرد گرم نگه دارنده آب و چای برای مدت طولانی و دکمه اتومات خاموش کردن چای ساز اشاره کرد . حتی برخی از دستگاه ها دکمه مکث و دکمه تنظیم هم دارند. دکمه مکث این امکان را فراهم می کند تا در بین کار دستگاه را متوقف کرده، آب بیشتری را اضافه نمایید و سپس دوباره چرخه جوشش انجام شود. با استفاده از دکمه تنظیم چای ساز هم می توان دستگاه را (مثلاً صبح ها) تنظیم کرد تا به طور خودکار چای آماده کند. مواردی که در بالا اشاره شد می تواند در قیمت چای ساز نقش مهمی داشته باشد و شما با فهمیدن امکانات فوق میتواندی انتخاب دقیق و خوبی داشته باشید .

آون توستر

آون توستر های الکتریکی کوچک، کاربردی چند منظوره دارند  و برای تست کردن نان، گرم کردن نان های فریزر شده، گرم کردن پیتزا و غذاهای دیگر، پخت کیک، کباب کردن جوجه، بریان کردن و آب کردن مواد منجمد به کار می روند.

از دیگر ویژگی های آون توستر ها کوچک بودن آنهاست که فضای کمی را اشغال می کند و قیمت آون توستر که چندان بالا نیست و در مقابل کار آیی آن بسیار با صرفه می باشد .

 دستگاه های آون توستر موجود در فروشگاه خانه بازار معمولاٌ با استفاده از المنت های حرارتی کار می کنند  و برخی از آن ها به فن نیز مجهز هستند که گرما را در محفظه به جریان در می آورد. توستر آون ها با درب شیشه ای بهترین گزینه هستند چرا که می توانید بر تمام مراحل پخت نظارت داشته باشید. جهت سهولت تمیز کردن داخل توستر، می توان سینی خرده های غذای این دستگاه را داخل آن قرار داد. این سینی قابل جابجایی و شستشوی آسان است. توستر آون ها معمولاٌ دارای  انتخابگرهای چرخشی هستند که با استفاده از آنها می توان دمای فر، نوع پخت و همچنین زمان پخت را تنظیم کرد.

%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1

اتو بخار

اتو بخار دیگر نیازی به توضیح ندارد و از لوازم کاربردی و ضروری در هر خانه می باشد . اگر دنبال اتوبخار با کیفیت هستید و در عین حال قیمت اتو بخار نیز برای شما مهم است به قسمت اتوبخار سایت خانه بازار مراجعه کنید و با مقایسه کیفیت اتو بخارها یکی را انتخاب نمایید و درب خانه خود تحویل بگیرید .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.