معضل شکایت بازیکنان سابق استقلال

?یادداشت هواداری?
اختصاصی برای آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

شایعه است یا واقعیت؟ از گوشه و کنار و تیتر جلد نشریات و فضای مجازی خبرهای بسیاری به گوش مان می رسد که نمی دانیم کدام یک را باور کنیم و کدام را شایعه بخوانیم؟ هرچند همه آنها دراصل واقعیت دارند اما چرا درست در این برهه زمانی که استقلال می خواهد با یک فراغ بال اندکی هم که شده لیگ را استارت بزند این همه خبرهای ضد و نقیض و شکایت های پی در پی از بسیاری از استقلالی های سابق باعث ایجاد یک رعب و وحشت و ترسی در دل هواداران شده است که نمی دانیم تا کی باید شاهد این همه شکایت های متوالی بسیاری از استقلالی های قدیمی باشیم که در دوره ای پیراهن آبی را بر تن می کردند و حال برای دریافت مطالبات معوقه شان بهترین زمان ممکن برای خود و بدترین زمان ممکن برای استقلال و هواداران را انتخاب کرده اند.. واقعا چرا؟
ما می دانیم که همه این استقلالی ها حق دارند که مطالبات خودشان را از باشگاه درخواست کنند و در آن شکی نیست اما اینکه چرا باشگاه استقلال هم در طی دوران اینچنین قراردادها و مبالغی را به ثبت و امضاء می رساند که بعدها نه از عهده پرداخت آن برمی آید و نه می تواند کم کم مطالبات را صاف کند بیشتر دلمان را خون می کند. و بیشتر از اینکه قرار هم نیست تا هیچ وقته هیچ وقت هم این مطالبات و بدهی ها پایان بیابند و صاف شوند دلمان را خون می کند.
باشگاه استقلال هرسال با بدهی های بسیاری که برجای می گذارد خودمان هم نمی دانیم قرار است تا کی به کار خودش اینگونه ادامه دهد..جدیدترین مطالبه هم از بازیکن ارمنستانی فصل پیش استقلال است که در صورت کنار رفتن از لیست تیم باید حقوق یک فصل کامل را به او داد و علاوه بر بدهی سه فصل گذشته ای که به او داده نشده است یعنی جمعا بالای ۲ میلیارد تومان..
ما هواداران می ترسیم، می ترسیم از آن روزی که استقلال زیر این همه بدهی دیگر نتواند کمر راست کند و هیچ فریادرسی هم نباشد..
همه از استقلال طلب دارند و استقلال تنها بازمانده بدهی های هنگفت افرادی است که وارد باشگاه می شوند و پشت میز می نشینند و از نداری ها هزینه های فضایی می سازند و از باشگاه که می روند این تنها استقلال است که ضرر و زیانش را خواهد دید.
واین راه همچنان ادامه دارد..

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.