منتظریم برگردی آقای گل

✍️ محمود فخرالحاج

🔹همه تیم یک طرف و شیخ دیاباته طرف دیگر… وقتی باور کنیم که ستون حرکتی یک تیم با ستاره هایش محکم و استوار می ماند، باور هم خواهیم کرد که حضور دوباره دیاباته که کفش طلای فوتبال ایران را تصاحب کرد و گل های سرنوشت ساز بسیاری را در طول فصل برای تیم محبوبمان به ثمر رساند چقدر مهم و ارزشمند است.
🔹آری آقای گل، بسیار بسیار منتظرت هستیم حتی اگر تا ۱۰ روز دیگر قرار است دور جدید لیگ برتر آغاز شود و تو هنوز حتی در تمرینات قبل از شروع فصل حضور پیدا نکردی.
🔹بسیار بسیار منتظرت هستیم حتی اگر در اوایل فصل هم به تیم اضافه شوی چون مطمئن هستیم که تو کارت را خوب بلدی و به موقع خودت را به تیم خواهی رساند و در کنار قائدی و امیر ارسلان می شوی مثلث آتشین خط حمله آبی پوشان.
🔹همه تیم یک طرف و شیخ دیاباته که یک تمام کننده حرفه ای و دوست داشتنی و با مرام است در طرف دیگر که باور داریم تیم محبوبمان در طی چند دهه گذشته هرگز مهاجمی به تیزهوشی و خوبی و باوفایی او به خود ندیده است.
🔹شاید پس از رضا عنایتی و آرش برهانی این شیخ دیاباته باشد که سومین مهاجم و آقای گل دوست داشتنی و فراموش نشدنی تاریخ باشگاه استقلال باشد که خود را محبوب و مجذوب هواداران کرده است و برای دومین فصل حضورش هواداران برای دیدار دوباره اش لحظه شماری می کنند.
🔹آری آقای گل بسیار بسیار منتظرت هستیم تا دوباره تو را در کنار خود و تیم محبوبمان ببینیم.. برگرد و با حضورت دوباره قوت قلب خط آتش استقلال مان شو…

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.