منصوریان از تفکرات خود در بحث جوانگرایی کوتاه آمد ؟

?یادداشت هواداری?
اختصاصی برای کانال آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج

هنوز در این فکر هستیم که منصوریان چطور در مقابل تفکراتی که داشت کوتاه آمده و چطور نتوانسته در مقابل حرفی که زده از خودش مقاومت نشان دهد؟ هنوز مانده ایم که آیا حرفی که در گوشه و کنار و رسانه ها و مطبوعات از قول او می خوانیم حقیقت دارند یا باید از زبان خودش بشنویم و ببینیم تا باور کنیم؟
ما از بازگشت علی منصوریان به استقلال پس از ۸ سال آن هم به عنوان سرمربی به گرمی استقبال کردیم و همین طور از بازگشت منتظری و حالا هم جباری. چون اینها را از خوب های استقلال می دانیم و با یک یک شان خاطره خوب داریم. اما استقلال در اواخر دهه ۹۰ باید تغییر نسل بدهد و این تغییر نسل باید در این سالها صورت بگیرد. استقلال نیم فصل دوم از فصل گذشته یک تیم نسبتا جوان شده کامل بود با بمب انگیزه وحال با گذشت یک نیم فصل تجربه ای بدست آمد که این تیم برای اینکه به موفقیت کامل برسد نیاز به یک روحیه و نیروی باتجربه هم دارد حضور باتجربه هایی در هر سه نقطه از زمین می تواند به جوان ها این امید و انگیزه را بدهد که در کنار این باتجربه به افزایش تجربه برسند والا اگر قرار باشد تمام نیروی تیم در سه نقطه زمین باتجربه و کهنه سال باشند پس استقلال یک فصل فرسوده و اعتباری را خواهد گذراند و کاری به فصل های بعد خودش نداشته.
هرچند همه از استقلال پس از چهار فصل قهرمانی و جام می خواهند اما این نباید به قیمت از دست دادن سالهای آینده باشد و تمام فصل های پیش روی را بخاطر نتیجه گیری در یک فصل فدا کنیم.
اگر بیشتر از هواداران بپرسید که حاضر هستید به آن تیم جوان و باانگیزه فصل گذشته زمان بدهید تا در فصل های بعد جام های متعدد بیاورند یا می خواهید در یک فصل با جذب تمام ستاره های قدیمی وجدید به یک قهرمانی برسید؟

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.