منصوریان : بازیکنانم فکر میکردن دقیقه ۸۶ بازی تمام شده

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از شکست ۲ بر یک مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت: به نوبه خودم روز خبرنگار را تبریک می‌گویم.فکر می‌کنم روند بازی ما خیلی خوب بود. یک غفلت باعث شد و لازم بود بازیکنان را از خواب بیدار کنیم و فکر می‌کردند دقیقه ۸۶ بازی تمام شده است و نفرات با تجربه باید نفرات جوانتر را بیدار می کردند.

منصوریان

منصوریان ادامه داد: فکر می‌کنم کل بازیکنان ما به خواب رفته بودند ما اشتباه استراتژیک داشتیم و این اشتباه تاکتیکی را باید برطرف کنیم.

وی در مورد دلیل تعویض‌ قربانی و خسرو حیدری گفت: یکی از دلایل تعویض حفظ نتیجه بود. باید به نیروی کارآمد و تازه نفس به میدان می‌آوردیم. من همواره از نفرات بالای تیمم تعویض را انجام می‌دهم و به دفاع و خط هافبک هم دست نمی‌زنم. باید نفرات سرحال تر و آماده تر به میدان می‌آمدند. دو بازیکنی که تعویض شدند تا زمانی که در میدان بودند خیلی خوب کار انجام دادند. میلاد زکی پور را باید با تعلل بیشتری به میدان می‌آوردم بهتر بود در شهرستان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به این بازیکن میدان می‌دادم این اشتباهی بود که می‌خواستم به آن اشاره کنم تا هم به این بچه آسیب نمی‌رسید هم به تیم خودمان.

منصوریان تصریح کرد: علی قربانی را تعویض کردم تا یک بازیکن تازه نفس به میدان بیاید نقطه منفی هم در کارمان بود این که ما مالک بازی بودیم و نیازی نداشتیم که به آب و آتش بزنیم. فکر می‌کنم بعد از گلی که زدیم کل تیم ما به خواب رفت. وقتی نفرات بالا را تعویض می‌کنیم برای تغییر نتیجه است. من چه تیمم یک بر صفر جلو باشد چه یک بر صفر عقب باشیم از خط دفاع و هافبک کسی را عوض نمی کنم مگر اینکه بازیکن خیلی خسته شده باشد.

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “منصوریان : بازیکنانم فکر میکردن دقیقه ۸۶ بازی تمام شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.