منصوریان :تیم لجستیک و مدیریت ما باید جبهه واحد داشته باشند

علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با لوکوموتیو اظهار داشت: به تیم لوکوموتیو تاشکند خوشامد می گویم. امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم. ان شالله فردا بازی خوبی را برای هوادارانمان ارائه دهیم. از هواداران خواهش می کنم مانند بازی با السد که ما را تنها نگذاشتند و یار دوازدهم بودند طبق قرارمان، فردا ساعت ۱۹ به ورزشگاه آزادی بیایند.

وی در ادامه افزود: نه فقط برای ما بلکه امیدوارم فردا و پس فردا روز خوبی برای فوتبال ایران باشد. به عنوان هوادار کوچک دو خواهش دارم از آوردن لیزر خودداری کنند چون امکان دارد محروم شویم. همچنین چون نزدیک پایان سال هستیم از آوردن مواد محترقه که ایجاد تنش می کند خودداری کنند. چون آتش نشانان در ساختمان پلاسکو جان فشانی کردند آنها را خسته تر نکنیم و کاری کنیم تا چهارشنبه آخر سال در کنار خانواده خود آرامش داشته باشند.

سرمربی استقلال درباره آنالیزش از لوکوموتیو اذعان داشت: از شروع لیگ تمام بازی های این تیم را داریم. بازی با التعاون را دیدم. آنها مقابل الاهلی خوب ظاهر شدند. آنها لیگ را دیرتر از ما آغاز کردند. چند بازیکن ملی پوش دارند و یکی از قدیمی های ازبکستان یعنی تیمور کاپادزه آنجا هست. جپاروف هم با همین تیم فصل قبل قهرمان شد. آنها تیم با دیسیپلینی هستند. برای بازی فردا آماده هستیم. هم از لحاظ فیزیکی و هم از بابت چالش های قبل و بعد از بازی با سایپا بچه ها را آماده کردیم.

منصوریان  درباره حضور افتخاری در تمرینات استقلال خاطرنشان کرد: نمی خواهم شرایط کنفرانس را به سمت چالش ها و اتفاقات روز گذشته ببرم. ما خیلی سخت مسیرمان را جلو می رویم. تیمهای لیگ برتری با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. جوانان ما نیاز به حمایت دارند. مدیرعامل ما حمایت کرد اما جبهه واحدی را نمی بینم. تیم لجستیک و مدیریت ما باید جبهه واحد داشته باشد. فارغ از مسائل مالی فشارهایی داریم که مجال صحبت در آن اینجا نیست و اینقدر آماتور است که واردش نمی شوم. سمت راست تیم ما پرچم ایران و سمت چپ پرچم باشگاه است و باید برای هر دو بجنگیم. دوران سختی را می گذاریم. این دوران به مراتب سخت تر از نفت برای من بوده است. هواداران هم گناهی ندارند. مهدی رحمتی نماینده بچه ها در اینجا است. آنها برای سربلندی هواداران و پرچم ایران تلاش می کنند. هم قسم شدیم با چالش ها مبارزه می کنیم. یک لحظه غافل شویم جلوی پای خود را هم نمی بینیم. باید همدل باشیم چون بازی مهمی داریم. تا الان بازیکنان دریافتی  نداشتند و روی دریافتی رحمتی و حیدری زوم کرده اند. کادر فنی و بازیکنان بین ۳۰ تا ۴۰دصد کلا گرفته اند.

منابع حمایتی این چالش ها را به وجود آوردند. من در چند سال بازیکن بودم. باید اعتبار خودمان و هوادار را نگه داریم و مقابل چالش ها دیوار درست کنیم. در گروه ما صدرنشین وجود ندارد و با آوراژ گل اول هستیم. ما التعاون را بردیم. به الاهلی باختیم. التعاون لوکوموتیو را برد و الاهلی هم به لوکوموتیو باخت. امیدوارم فردا سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی استقلال درباره نبودن کاوه رضایی در اردوی استقلال تصریح کرد: همه بازیکنان در اردو هستند. قبل از آمدنم جلسه داشتیم و همه بودند. متفق القول به نقطه مشترکی رسیدیم. خدا را شکر مگویان هم سلامتی اش را بدست آورده است و او را به ۱۸ نفر اضافه می کنیم. دستمان خالی نیست. برای بازی فردا محروم و مصدوم برای دیدار با لوکوموتیو نداریم.

وی درباره دیده نشدن بازی های تیمهای ایرانی توسط کی روش گفت: من نمی توانم انتقاد داشته باشم. او سرمربی تیم ملی است و اعضای کادر فنی هم هستند. تمام بازی ها را آنالیز کرده اند. نه چشم دارند. من از این موضوع اطلاع دارم. فضای انتقاد وجود ندارد. همیشه نباید همزمان سرمربی هیمشه همه جا باشد. یک سری را خودش رصد می کند و یک سری را اعضای کادر فنی. تکنولوژی فوتبال بالا رفته است. کی روش گروه فعالی دارد.

سرمربی استقلال درباره اینکه این بازی فینال زودهنگام است یا خیر بیان داشت: چون ۴ هفته مانده نمی توان گفت فینال زودرس است اما سه امتیاز این بازی خیلی مهم است. این گروه، گروه دشواری است. پیش بینی صعود در این گروه سخت است. بعد از هفته چهارم می توان گفت چه تیمهایی شانس صعود دارند. امیدوارم شانس صعود بیشتری داشته باشم. از همه ممنون هستم. می خواهیم از اعتبار خودمان و استقلال دفاع کنیم.

علیرضا منصوریان در پایان گفت: ما اولین تیمی هستیم که میزبانی می کنیم خواهش می کنم از فدراسیون و امور بین الملل که دیگر عمان میزبان ما نباشد و از بین ازبکستان، تاجیسکتان و ترکمنتسان باشد. چرا که خرداد ماه هوای عمان خیلی گرم است. عمان به عربستان نزدیک است و چهار هزار نفر می آید. اگر در سه کشوری که گفتم باشد ببینیم بازهم می توانند با ماشین بیایند یا خیر.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.