منصوریان : داوری جان تیم ما را گرفت

علیرضا منصوریان پس از بازی مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: نوع بازی گسترش اجازه نمی داد بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. امروز داوری جان تیم ما را گرفت.

وی افزود: مدافع گسترش روی علی قربانی خطای پنالتی کرد. ۹-۸ صحنه روی امید ابراهیمی، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی مرتکب خطا شدند اما آوانتاژ اشتباه کار ما را خراب کرد. داور می توانست روی زکی پور هم پنالتی بگیرد.

سرمربی استقلال گفت: حتی داور موقعیت های ۷۰ درصد به ۳۰ درصد را به حریف داد. هر تلاش از سوی ما توسط داور خاموش می شد. داوری در روند ما تاثیر منفی داشت و سترش هم در خط هافبک ما را طوری مهار کرده بود که نمی توانستیم از وسط زمین جلو برویم. اگر پنالتی ما را می گرفتند بازی عوض می شد. آنها هرگاه بازیکن ما را می زدند اخطار نمی داد اما در اولین خطای زکی پور به او اخطار داد. کرمانشاهی در تیم ما ایجاد بازی کرد. من حیث المجموع در این هفته های آخر از داوری می ترسم. از مهدی تاج می خواهم ما را نگران نکند. نباید ما منفی بافی کنیم و می خواهیم جوابگوی ۳۰ میلیون نفر باشیم. تلاش ما این است که به عنوان تیم دوم سهمیه مستقیم بگیریم. اما بهترین داورها در این شرایط باید برای استقلال و تراکتور قضاوت کنند.

وی تصریح کرد: فراز کمالوند هم به داور معترض بود. فراز را خیلی دوست دارم. مشخصا من داوری را تحت تاثیر قرار دادم که خطای دقیقه ۵۲ روی قربانی نگرفت.

منصوریان خاطرنشان کرد: اتفاق دقیقه ۴۷ از نظر کارشناسان داوری پنالتی نبود.

وی افزود: از ۱۳۶۸ در تبریز بازی کرده ام. در تبریز همیشه فحاشی ممنوع بود و حتی وقتی با نفت اینجا بازی کردیم، در اتفاق تلخ بازی با تراکتور هم کسی فحاشی نکرد. ولی امروز از قبل از شروع بازی به خانواده های ما فحش دادند. اصلا مهدی رحمتی گلر ما نباشد، سید اولاد پیغمبر که هست؛ چرا باید فحش بخورد و تحمل کند. مربی و بازیکن اعصاب فولادی ندارند و تا چه حد می توانند تحمل کنند. گسترش اصلا طرفدار ندارد. لازم است از مسوولان گسترش تشکر کنم زیرا بهترین زمین ایران را دارند. امیدوارم مالک گسترش از تیمداری در فوتبال ایران خسته نشود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.