منصوریان : روزهای طلایی در انتظار جوانان و باشگاه استقلال است

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دیدار با التعاون عربستان شرکت کرد و به سوالات خبرنگران پاسخ داد :
منصوریان در ابتدای صحبتهای خود گفت : بازی سختی برابر التعاون خواهیم داشت. خود را صعود کرده نمی دانیم. در بازی رفت با نتیجه ی سه بر صفر پیروز شدیم اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. تمام تلاش ما این است که با یک بازی حرفه ای و منطقی صعود خود را برابر حریف سر سخت عربستانی را قطعی کنیم. امروز متوجه می شویم در صورت صعود برابر چه تیمی قرار می گیریم.
منصوریان ادامه داد التعاون باید برابر ما حتما برنده باشد زیرا ممکن است در دبی الاهلی برنده نباشد و به این دلیل التعاون شانس صعود دارد. از روز اول تکلیف گروه ما معلوم نبود و کار صعود برای همه ی تیم ها به روز آخر کشید. می دانیم که فردا از دقیقه یک حمله خواهند کرد و گروه فنی ما آنها را آنالیز کردند و برای آنها برنامه داریم. بازی فردا قابل پیش بینی نیست اما مهم ترین موضوع این است که حرفه ای و با نظم بازی کنیم. بازی در دبی نیز برای ما خیلی مهم است. تنها موضوع برای حتمی کردن صعود است. خط حمله ی التعاون بسیار قوی است و ۴ گل به لوکوموتیو زده است. برابر ما نیز در عمان نمایش خوبی داشت اما مدافعان ما بهتر عمل کردند و فردا باید مواظب این خط حمله باشیم.
از باشگاه الاهلی و فدراسیون فوتبال قطر تشکر می کنم که روز گذشته به ما کمک کردند و اجازه دادند که در زمین آنها تمرین کنیم. شرایط خیلی خوبی در قطر داریم و از ایرانیان مقیم دوحه و قطر دعوت می کنم تا ما را برابر التعاون تنها نگذارند.
منصوریان ادامه داد یک تیم خیلی جوان داریم که پله به پله پیش رفتیم. لیگ را به عنوان تیم دوم تمام کردیم و مسیر آسیایی سختی را طی کردیم. ما برابر السد قطر بازی کردیم که قهرمان قطر شد. وقتی بازیکنان جوان ما از مسیر السد قطر رد شدند، من امیدوار شدم که بتوانیم به هدف اول که صعود از مرحله ی گروهی است، برسند. بازیکنان ما از سد ژاوی و یارانش رد شدند و پله پله به تکامل رسیدند. اهداف ما رویایی نیست و هدف اول ما صعود از گروه و هدف دوم ما نیز درخشش در پلی آف است. بعد از آن ۶۰ روز مهلت داریم و می توانیم با چند خرید، به نتایج بهتری برسیم. تیم ما یک راه دارد و باید تلاش و زحمت انجام دهد. امیدواریم خدا لطف کند تا جوانان ما این مسیر را دنبال کنند. اگر از این مرحله پلی آف عبور کنیم، روزهای طلایی در انتظار جوانان و باشگاه استقلال است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.