منصوریان فکر نکنم رای شکسته شود

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش در برابر پیکان اظهار داشت: بازی سختی را پیش رو داریم. یکی از بدترین نیمه های اول ما در این فصل مقابل پیکان در شهر قدس بود. آنها کادر فنی قابل احترامی دارند و آقای جلالی استاد من هستند و به ایشان علاقه زیاد دارم.

وی در ادامه افزود: سعی می کنیم بازی قابل قبول مثل صنعت نفت به نمایش بگذاریم و به روند خوبمان ادامه دهیم. پیکان سخت بباز است و خیلی دشوار شکست می خورد. از آنالیزورهای تیمم تشکر می کنم.

سرمربی استقلال در ادامه بیان داشت: از دو سرمربی سابق خودمان به عنوان یار و یاور استفاده می کنیم. برای صلاحدید حرکتی باشگاه امشب جلسه ای برگزار می کنیم و هر تصمیمی بگیریم همین فردا اجرایی می شود. ۱۱ بازیکن به زمین می روند و باید برای هوادار بهترین نتیجه را بگیرند.

وی درباره محرومیت استقلال از حضور در پنجره نقل و انتقالات توسط فیفا گفت: بعضی اتفاقات تمرکز ما را گرفته است. خبر خوبی نیست و اتفاق خوبی نمی بینم. صبح با افتخاری جلسه داشتم. عواملی که باعث این اتفاق شدند قطعا با آنها برخورد خواهد شد. آقای افتخاری برخورد خواهند کرد. فضای نشاطی به تیم ما آمد و سعی می کنیم دوباره تمرکز خود را پیدا کنیم. منتظر جوابیه فیفا در دو سه روز آینده هستیم. بعید می دانم رای شکست شود اما امیدواری داریم بعد از پایان پنجره نقل و انتقالات بازیکن آزاد به خدمت بگیریم. امیدوارم از راه دیگر جذب بازیکن داشته باشیم. می دانم هوادار ناراحت است. بی سابقه نیست که استقلال این اتفاقات برایش رخ می دهد. باید با جدیت بیشتری کارها را انجام بدهیم. باید یک بار برای همیشه جلوی این اتفاق را بگیریم. در کل در حوزه بین الملل باید بازنگری داشته باشیم. نه تنها استقلال بلکه همه جا در حوزه حقوقی و بین الملل می توانند ما را از بسیاری از خطرها مصون کنند.

منصوریان در ادامه افزود: من از این موضوع اصلا اطلاع نداشتم. نمی دانم سنگ ها جلوی پای لنگ من زمین می خورد. من به قسمت مثبت قضیه نگاه می کنم. قرار است به شدت با کسانی که کوتاهی کردند برخورد می شود. فرقی هم نمی کند و اهم و فی الاهم ندارد. اینجا بحث هویت و شان هوادار مطرح است. اگر کوتاهی شود تنبیه هم داریم.

منصوریان درباره جذب بازیکن آزاد عنوان کرد: ما سه بازیکن آزاد می توانیم جذب کنیم. فدراسیون در جذب بازیکن به تیمهای آسیایی کمک بیشتری می کند. ما می توانیم در فضای آزاد بازیکن آزاد جذب کنیم.

وی درباره بحث استیو جونز و اینکه گفته می شود این مربی دیگر به ایران بازنخواهد گشت  تصریح کرد: مربی بدنساز ما در بازه استراحت به سر می برد. یک بار هم به خاطر فشردگی بازی ها اجازه مرخصی به او ندادیم. باید جواز کار او را هم صادر می کردیم. برای جلوگیری از مشکلات دو ماه آینده هم به او حقوق دادیم. حدود دو ماه به او حقوق نداده بودیم اما از باشگاه خواستم که حقوقش را دو ماه جلوتر بدهند. فکر می کنم تا چند روز آینده استیو بیاید و در کنار ما باشد. انشالله او برمی گردد.

سرمربی استقلال درباره مشتری های داخلی جپاروف و اینکه گفته می شود تراکتورسازی خواهان اوست گفت: ما ۱۸ ماه با او قرارداد داریم. دو پنجره داریم. یکی قبل از آسیا و یکی بعد از اسیا. در هر دو زمان می توانیم او را جذب کنیم.

وی درباره ترکیب استقلال اذعان داشت: در نفت ۴ بازی تغییر نمی دادم و در بعضی بازی ها در یک بازی ۴ تغییر می دادم.  معمولا قائده این است که به ترکیب تیم برنده دست نمی زنند اما وقتی سه چهار روز یک بار بازی می شود ترکیب تیم برنده فرسوده می شود و باید تغییر ایجاد کنیم.

منصوریان در پایان درباره مصدمیت جابر انصاری و مگویان گفت: وقتی برف می آید نمی توانیم به آزادی برویم و مجبوریم به کمپ برگردیم. مگویان و جابر در آخرین تمرین کمپ مصدوم شدند. هر دفعه به کمپ می رویم باید حمد و قل هو الله بخوانیم تا کسی آسیب نبیند. سه روز است که در کمپ تمرین می کنیم. خدا را شکر برف امده و زمین نرم شده است. دکتر نوروزی قسم داد که در کمپ کار با توپ نکنیم و فقط بدویم. من به او گفتم که چطور می شود؟

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.