منصوریان : پیراهن استقلال را به کسانی میدهم که لیاقتش را داشته باشند

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از تساوی یک بر یک مقابل پیکان گفت: در ۲۰-۲۵ دقیقه پایانی استقلالی بازی کردیم و مطمئن هستم که هواداران این نوع بازی را دوست دارند و از آن لذت میبرند.

منصوریان

وی ادامه داد: از تک تک هوادارانی که مرا حمایت کردند تشکر می‌کنم و دست آنان را می‌بوسم. به آنها قول می‌دهم که تیمی با طراوت تر را روانه مسابقات کنیم البته باید بدانیم که جوانان زیادی در استقلال حضور دارند. بعد از تعطیلات تیمی می‌سازم که ۹۰ دقیقه مانند ۲۰ دقیقه پایانی بازی با پیکان بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه بازیکنان باید برای هواداران جان بدهد خاطرنشان کرد: هواداران مطمئن باشند بعد از تعطیلات پیراهن استقلال را به کسی می‌دهیم که لیاقتش را داشته باشد و مانند ۲۰ دقیقه پایانی بازی با پیکان عمل کند.

منصوریان افزود: نیامده‌ام که انتظار هواداران را پایین بیاورم ما باید جوری بازی کنیم که هواداران دوست دارند برای رسیدن به شرایط ایده‌ال ۲۸ روز فرصت داریم و مطمئن باشید بعد از آن بازیکنانی در ترکیب قرار می‌گیرند که جانشان را برای هواداران بدهند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود فردی از پشت رختکن در حال فیلمبرداری از داخل رختکن آبی پوشان بوده است گفت: کار بسیار زشتی است. آنجا اتاق اسرار ما است و همه محرم هستیم به هر حال تشکر می‌کنم از مسئولان ورزشگاه که شرایط را برای بازی مهیا کردند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.