منصور خان اینبار می گوییم بلند نشو

سلام منصور خان . از حال و احوالت سوال نمیکنم چون میدانم چطور است . به رسم تعارف بازی ما ایرانیها اگر بتونی حرف هم بزنی خواهی گفت بد نیستم , خوبم .

منصور خان در این مدت تشدید بیماری شما و حضورتان در بیمارستان دستم به قلم نمی رود . انگار تمام قلم ها خشک شده اند و دستای من آبی نویس قفل شده است و در این میان فقط برای نامه نوشتن برای شما باز می شود .

منصور خان چند بار نامه نوشتم که بلند شو ولی اینبار میگویم بلند نشو . منصور خان آسوده بخواب که این دنیا و این مردمان ارزش بلند شدن ندارند . دنیا , دنیای نامردی شده است . خبرگزاری ها و سایتها و کانالها برای درج فوت یک نفر از هم پیشی میگیرند که مثلا بگویند ما معتبریم ما منبع زیاد داریم . عحبا و افسوسا .

منصور خان اینجا کرکس ها در کمینن تا از عکس جنازه یک نفر و یا از فیلم جان دادن کسی ممبر بگیرند . منصور خان اصلا شما که همه این ملت بارها شاد کردی و خیرت به همه رسیده اینبار هم بیا و خوبی کن و چشمانت را ببند تا برخی ها به نان و نوایی و بازدید بیشتری برسند .

منصورخان دوران آدم های مرد صفت مثل خودت و مثل ناصر خان و مثل آدم های فیلم های  دهه ۴۰-۵۰ به پایان رسیده الان دوران نامردی هاست , برو و به یک دست تر شدن این مردمان کمک کن .

منصور خان انشالله که عمر شما از بنده حقیر زیاد باشد ولی اگر خدای ناکرده از من زودتر رفتی یک قولی میدهم , قول میدهم خبر فوت شما را بعد از تمام سایتها و خبرگزاری ها و کانالها بگذاریم . اصلا ما نه معتبریم و نه خبر دست اول داریم . کل سایت و تشکیلاتمان فدای منصور خان . منصور خان راحت بخواب , بخواب که شاید در آن دنیا هنوز آدمهای مرد وجود داشته باشند .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.