منصور خان بلند شو

منصور خان بلند شو – شناسنامه استقلال بلند شو – پدر استقلال بلند شو . استقلال بی منصور یک چیزی کم داره اصلا استقلال بی منصور تصور کردنش هم سخته .

بزرگ مرد دوست داشتنی بلند شو . بلند شو که طاقت نداریم . منصور خان همانطور که دو ستاره بهمون هدیه دادی ما ستاره سوم هم از خودت میخواهیم . بلند شو و لازم نیست کاری یکنی همین که نفست کنار تیم باشه قوت قلبه برای همه ما .

منصور خان ازت توقع داریم تو این سالی که سال حساسی برامون است بلند شی و کنارمون باشی . منصوریان , پسر استقلال را تنها نگذاری . وقتی شما باشی ما پشتمون گرمه .

منصورخان یادمون نمیاد تا با حالا با کسی به مشکل خورده باشی و با کسی مشکل داشته باشی انگار این مورد درباره بیماری هم صادق است و با بیماریت هم مشکل نداری و به راحتی پذیرفته ای .

منصور خان اینبار مخالفت کن اینبار با این بیماری لعنتی دشمنی کن و بلند شو مقابلش وایسا و سینه سپر کن . بلند شو و چشمانت را باز کن . منصور خان بی تو قلم هم نمیشه زد . انتظار نداشته باش یک متن خوب نوشته بشه , نه , نمیشه اصلا این حال تو و چهره معصوم تو و حرفهای امروز دکترت ادبیات را هم از یادم برده است . همین که این متن آشفته کنار هم قرار میگیرد و همین که اشکهای هنگام نوشتن سرازیر شده است نشان میدهد جای تو در قلب ماست نه کنج آن اتاق لعنتی .

هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.