من به وظیفه خودم عمل خواهم کرد

بابت حمایت هایی که از استقلال داشتیم و داریم نا ملایمتی های زیادی دیده ایم و توهین و تهمت های زیادی شنیده ایم .

یکی میگوید آدم فلان کس هستید , یکی میگوید از فلانی پول میگیرید, یکی میگوید چیزی از فوتبال نمیفهمید و البته اینها کسانی هستند که اهل فحاشی نیستن و حساب فحش ها هم جداست .

برای موفقیت یک مجموعه باید تمام عوامل آن کارها و وظایف خود را بدون در نظر گرفتن میزان کار آیی دیگر عناصر به درستی انجام دهند .

من آبی نویس وظایفی دارم که مقید به اجرای درست آن ها هستم . یک هوادار وظایفی دارد که باید آن را به خوبی انجام دهد . بازیکن و مربی و مدیر عامل و تدارکات و بقیه هم وظایف خود را دارند .

به فرض کوتاهی یا اشتباه بازیکنی یا حتی کادر فنی در مواردی ,  من هم نباید در کار خودم اشتباه کنم که در این صورت کلکسیون اشتباهات کامل خواهد شد .

کاری که شاید بشود کرد نقدهای منصفانه و فنی (نه احساسی) و انتقادهای دلسوزانه (نه تخریبی) بتواند تلنگری در ذهن کادر فنی هم باشد ولی انتقادهای احساسی هوادار نمیتواند کمک حال تیم باشد .

کادر فنی استقلال که شاید روی هم رفته سابقه بالای ۷۰ سال در استقلال بودن را دارند قطعا بهتر از من صاحب خواجه و اون هواداری خواهند فهمید که تا دیروز یک بازیکن را سد محکم خط دفاعی و پژمان منتظری جدید میدانست و بابت نیمکت نشینی در یک بازی از کادر فنی انتقاد میکرد و الان همون بازیکن را دارن نابود میکنن و بهش میتازن . یا اینکه بازی ندادن به بازیکنی که خودش میدونه آماده نیست ولی هوادار از دور میگه باید فلانی باشه و بهمانی نباشه یا بازیکنی که در تیم ملی جوانان از هفته سوم لیگ به این ور بوده و در اختیار باشگاه برای استفاده و هماهنگی نبوده و به خاطر قرار نگرفتن در ترکیب انتقاد شود .

قطعا این مثالهایی که زده شد نمونه ای از انتقادهای غیر فنی و از روی نا آگاهی هست که هیچ بار فنی هم ندارد و آن هواداری که خود را در حد بهترین کارشناسان فنی ایران میداند فقط به این سوال ما پاسخ دهد :

مشکل بازیکن و کادر فنی و همه و همه قبول شما به نوبه خودت چقدر به وظیفه هواداری خود عمل کرد اید ؟ وظایف هواداری چه در تهران باشی و چه شهرستان مشخصه و نیاز به توضیح نیست و میتوانید دو دوتا چهارتا بکنید و اصلاح وضعیت را از عمل به وظیفه خود شروع کنیم و بعد به وظیفه عوامل دیگر سرکشی و کارشناسی کنیم .

سکوهای خالی آزادی که مملو از اشتباهات من و شما در انجام وظایفمون هست را نمیبینیم و یک اشتباه کوچک بازیکن با غیرت که چند روز بعد از فوت پدرش برای تیم بازی میکنه رو بولدتر میکنیم.

%d8%b3%da%a9%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%84%db%8c

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “من به وظیفه خودم عمل خواهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.