من یک علی ام ؟ من یک مکتبی ام ؟

حجازی-قلعه-نوعی

بدون مقدمه میرویم سر اصل مطلب اینکه اگر ناصر حجازی وجود دارد و اگر امیر قلعه نوعی و منصور پورحیدری و پرویز مظلومی هست همه به خاطر استقلال هستند . استقلال بزرگ بود که این اسمها را بزرگ کرد و البته هر کدام از این عزیزان هم به بزرگی و عظمت استقلال افزودند ولی در نهایت عشق همه آنها و ما یک نام بوده است و آن استقلال .

متاسفانه جو بدی از چند سال قبل به وجود آمده که هواداران استقلال را به سه دسته تقسیم کرده . یک دسته این وری هستند و یک دسته آن وری و یک دسته هم مانده اند میان این دو دسته و فقط عشق استقلال دارند و افراد در مقابل استقلال و نام بزرگش رنگ میبازند . ما خود را از دسته سوم میدانیم ولی به موقعش انواع لقب ها و حتی تهمت ها را شنیده ایم .

اگر موردی اشاره میشود نه به خاطر من من کردن که به خاطر فهم قضیه و اتحاد هواداران بیان میشود . وقتی ناصر خان زنده بود و در قید حیات تا پای جان برای آن عزیز از جان مایه گذاشتیم و تا روزهای آخر در کنارش بودیم و برایش قلم زدیم و حمایتش کردیم و خوشحالیم که سهمی هرچند کوچک در برگزرای مراسم بزرگداشتش در زمانی که زنده بود ( نه وقتی که دستش از این دنیا کوتاه شد) داشتیم . ما را مکتبی خواندند چون از مربی تیممان حمایت کردیم . ناصر خان بزرگ بود و این باعث افتخار همه ما استقلالیها بوده و هست همانطور که بعد از او هم بزرگی دیگر وارد عرصه مربی گری شد و وجود امیر قلعه نوعی که اکثر افتخارات ۱۰ سال اخیرمان با او بوده باعث افتخارمان است . امیر آمد و شد مربی پرافتخار آبی ها و جامهای رنگین که برای ما به ارمغان آورد و به واسطه جامهایش و اینکه مربی استقلال بزرگ بود تا پای جان از ایشان حمایت کردیم و در مقابل نا ملایمتی هایی که علیه شان بود ایستادیم و اینبار شدیم علی . اصطلاحی که بهتر میدانید به یاران و دوستاران امیر قلعه نوعی میگویند . ولی ما نه مکتبی بودیم و نه علی ما اگر مکتبی داریم مکتب استقلال است و اگر علی هستیم علی استقلالیم و برای این تیم جام میدهیم و از اطرافیان و دوستاران استقلالیم و نه شخص خاصی .

حال امیر سرمربی تراکتورسازی است , تیمی که به شخصه از آن متنفرم ( هرچند تیم زادگاهم هست ) و پرویز مظلومی سرمربی تیم محبوبم شده است . از پرویز هم حمایت خواهیم کرد تا پای جان تا به امید خدا ویترین افتخارات استقلال را رنگین تر کنیم . آماده ایم تا هر لقبی اینبار میدهید به جان بخریم . ما اینجاییم همین حوالی استقلال و هرکسی برود و بیاید هم از سرجایمان تکان نمیخوریم و استقلالی بوده و هستیم و خواهیم بود .

یک فلش بکی به عقب بزنم تا روشن تر شود حمایت یعنی چه ؟ وقتی نیکبخت واحدی از استقلال به تیم رقیب رفت این موضوع باعث شد بنده یکی از عزیزان خود را از دست بدم که به خاطر این انتقال تحمل نداشت و رفت و ما از نیکبخت متنفر شدیم ولی وقتی همین نیکبخت به استقلال برگشت اگر حمایت هم نکردیم علیه اش چیزی نگفتیم نه به خاطر نیکبخت به خاطر عشقمون استقلال . از دست دادن عزیز را فراموش کردیم به خاطر استقلال و موفقیتش و حاشیه وارد نشدن به استقلال .

هواداران عزیز بنده به عنوان کسی که نه از دوران مربی گری بلکه از دوران بازیگری امیر قلعه نوعی و تجربه مربی گری خیلی از استقلالیها هوادار این تیم بوده ام با قاطعیت اعلام میکنم مشکل امیر و ناصر آنقدرها هم که اطرافیان دو عزیز بزرگ میکنند نبوده .مشکل آنها این بود که هر دو بزرگ بودند و باید نفر اول میشدند و اختلاف سلیقه های جزئی بوده و هرگز هم به همدیگر بی احترامی نکردند . در مورد مشکل و اختلاف سلیقه عزیزان هم بعدا مطلبی خواهم نوشت برای رفع سو تفاهمات ولی این مطلب برای این است که بگوییم هدف ما استقلال است و وحدت هواداران و حمایت از کسی که بر مسند کار قرار دارد .

ما دو روز دیگر بازی حساسی با تراکتورسازی در جام حذفی داریم و با احترام به امیر قلعه نوعی میرویم برای پیروزی در این دیدار و رفتن به فینال جام حذفی .

در آخر سه خواسته از هواداران داریم و آن اتحاد و اتحاد و اتحاد است و خواهش میکنیم از درج مطالب اختلاف انگیز در فضای مجازی خودداری کنند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.