مهدی عزیز؛ حواست به خودت باشد گوش شنوایی برای آنها قرار نده

🔹به واقع چگونه و چطور می شود حواس و تمرکز یک بازیکن را آن هم در این برهه زمانی به هم ریخت؟ چگونه می تواند به ساده ترین روش ممکن روی ذهن یک بازیکن با جملاتی بی پایه و اساس خط ایجاد کرد؟
🔹کاری که راست یا دروغ به قول مهدی قائدی، در بازی چند روز گذشته توسط داور و شاید به گواه تصویر موجود به انجام رسید و باعث این شد که ذهن مهدی قائدی کمی به هم بریزد، اما او کار خودش را کرد و همچنان پاس های گل هایش را تقدیم بازیکنان دیگر می کند.
🔹شاید از این به هم ریختگی ذهن و اعصاب در آینده ای نزدیک نه تنها از سوی داوران، بلکه حتی مدافعان حریف هم افزایش پیدا کند، اما کاری که هم به مهدی قائدی و هم به دیگر مهاجمان تیم محبوبمان پیشنهاد می کنیم این است که زیاد به این حرفها که بیشتر ذهن ها را مشغول می کند کاری نداشته باشند و حواسشان همچنان به کار خودشان باشد و برای آن حرفها هرگز گوش شنوایی قرار ندهند.
🔹مهدی قائدی همچنان به کار خودش ادامه دهد، حتی اگر این زمین افتادن ها (البته در حد متعارف) به مزاق برخی از داوران خوش نیاید و منجر به گرفتن کارت زرد شود.. حتی اگر باعث این شود که داوران روی پنالتی های صد در صدی هم چشم هایشان را ببندند، وظیفه مهدی قائدی همچنان همان چیزی است که تا قبل از این انجام می داد و به خوبی هم از عهده وظایف محوله برآمده است.
🔹۹ گل زده و ۷ پاس گل و بسیاری پاس های دیگر که با بدشانسی توسط مهاجمان دیگر به گل تبدیل نشدند یکی از شاهکارهای شماره ۱۰ جوان و جویای نام و دوست داشتنی تیم محبوبمان است که به واقع باشگاه استقلال باید بیشتر از گذشته قدر داشتن چنین مهاجمی را بداند و به سادگی او را از دست ندهد.
🔹مهدی قائدی راه طول و درازی در پیش دارد و می تواند جزو بازیکنانی باشد که هم به معروفیت و هم به مشهوریت و هم به افتخار رسیدند و همچنان نامشان ورد زبان ها باقی مانده است و هرگز خودشان را نباختند. قرار نیست قائدی با چند کلام ناخوشایند و چند تهدید بی اساس خودش را ببازد و از وظیفه ای که دارد شانه خالی کند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.