مهدی قائدی نوید ظهور ستاره ای جدید در فوتبال ایران

اختصاصی آبی پوشان – از سال قبل بازیهای مهدی قائدی را زیر نظر داشتیم و به هر نحوی اصرار بر جذب او به استقلال داشتیم .

در حالی که خیلی ها دنبال این پدیده ۱۷ ساله بوشهری بودند سرانجام او استقلالی شد . به شخصه قبل از پایان فصل و قبل از نقل و انتقالات به دوستان زیادی عرض کرده بودم که هر تیمی بتواند قائدی جوان را جذب کند بهترین خرید جوان ده سال اخیر را انجام داده است و اکنون این بهترین خرید جوان نصیب استقلال شده است .

مهدی قائدی از روز اول تمرینات استقلال نشان از آمادگی بالا و انگیزه بسیار بالا برای درخشش در استقلال را نشان داد و در بازی دوستانه روز گذشته یکی از بهترین های استقلال بود . قائدی در بازی مقابل نساجی یک گل زیبا روی فرار از عمق به ثمر رساند که کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد و یک بار نیز ضربه ای را به تیر دروازه حریف زد و بارها و بارها تاثیر گذار و با اعتماد به نفس بالا نشان داد .

از نظر فنی قائدی فاکتورهای بسیاری برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ دارد و باید او را از حواشی دور ساخت . وقتی میخواهیم از درخشش جوانی در استقلال حرف بزنیم و به خصوص اگر آن جوان از جنوب کشور باشد ناخود آگاه یاد مجاهد خضیراوی می افتیم . هرچند مثال مجاهد دیگر لوس و تکراری شده و همه جا استفاده می شود ولی در واقع باید از آن اتفاق درس گرفت و مراقب مجاهد های بعدی ( که یکی همین مهدی قائدی است) باشیم .

ما به خانواده مهدی قائدی توصیه می کنیم برای پیشرفت فرزند خود و زیر نظر نگه داشتن او هرچه سریعتر شرایط حضور و سکونت در تهران را فراهم کنند و یک جوان ۱۷ ساله را در تهران بزرگ رها نسازند و به باشگاه هم توصیه می کنیم برای این مهم با خانواده قائدی تعامل داشته باشند هرچند هزینه هایی برای باشگاه داشته باشد .

امسال از قائدی زیاد خواهید شنید و همین مطلب را جایی کپی و نگه دارید برای پایان فصل …

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.