مواظب باشیم از چاله به چاه نیافتیم

غمگینیم , همه مثل همیم و خوب همدیگر را درک میکنیم . قرارداد میلیاردی نداریم و با این تیم سفید و بدون تاریخ امضا کرده ایم . روزهای سختی را میگذرانیم , روزهایی که کابوس وار سپری می شود .

حال مایی که به عنوان رسانه کار میکنیم این دغدغه ها را بیشتر داریم و افراد زیادی دق و دلیشونو سر ما خالی میکنند . سخت است تحمل اوضاع ولی نه به آن سختی که کم بیاوریم و میدان را خالی کنیم . ما تا نفس داریم پای عشقمان خواهیم ماند و مهم نیست بالا سر تیم قلعه نوعی باشد مظلومی باشد منصوریان باشد یا هر کس دیگری .

اگر حمایت میکنیم از شخص خاصی نیست بلکه از تیممان است و از عشقمان . معتقدیم هیچ فردی بالاتر از نام استقلال بزرگ نیست و محبوبیت هم ضامن  موفقیت نیست .

ولی میخواهیم مسئله ای را برای شمای هوادار روشن کنیم . خواهش میکنیم با تصمیم های احساسی کاری نکنید از چاله به چاه بیافتیم . از هیئت مدیره خائن استقلال قبلا کم ننوشته ایم و اکنون هم نمیخواهیم در مورد نقششان در نتایج استقلال بگوییم فقط میخواهیم از جانشینی که برای منصوریان از اول فصل بر سر داشتن بگوییم . آقایان زمانی و معینی و…. که میخواستند و میخواهند یک ویچ بی کارنامه و بیکار را جایگزین منصوریان کنند . به قول حسن آقای روشن منصوریان از صد تا از این ویچ و ساندویچ ها بهتر است .

اگر میخواهیم شوکی ایجاد کنیم , اگر میخواهیم وضعیت بهتر شود سوار بر قایق و بر موج برخی دلالان داخل و خارج باشگاه نشویم و به بیراهه نرویم . این ویچ اگر مربی بود بعد رفتن از ایران در تیمی رده چندم حداقل مربی گری میکرد . هر تغییری هم اگر بخواهد در هر سطحی اتفاق بیافتد باید در جهت بهبود اوضاع باشد نه در جا زدن و خدای ناکرده عقب رفت .

به امید روزهای خوش

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “مواظب باشیم از چاله به چاه نیافتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.