موضع ما در قبال اتفاقات رحمتی و کادر فنی

اختصاصی آبی پوشان -پیامهای زیادی به ما میرسه که موضعمان در قبال لیست اولیه خروجی و اتفاقات افتاده در این چند هفته در استقلال بیان کنیم .

در این باره نمیخواستیم اظهار نظر رسمی بکنیم ولی میبینیم همیشه و در هر موقع فصل هستیم برای مصلحت تیم باید ساکت باشیم ولی الان بهتر از زمانهای دیگر برای اظهار نظر است .

چون ممکن است برخی حرفهای گفته شده باعث سو استفاده دشمنان استقلال شود برخی موارد را باز نمیکنیم و اشاره کوتاهی خواهیم داشت :

سید مهدی رحمتی بازیکن بزرگی است و چندین و چند سال در استقلال خدمت کرده است و از نظر فنی هم اعتقاد داریم که بهترین دروازه بان حال حاضر فوتبال ایران و یکی از ۵ دروازه بان برتر تاریخ فوتبال ایران می باشد و همواره احترام خاصی برای این دروازه بان بزرگ قائل هستیم .

ما رحمتی را قبول داریم ولی فقط به عنوان دروازه بان و بازیکن و در نهایت یک کاپیتان . در هرتیمی و بالاتر در هر مجموعه ای وطایف و سلسله مراتبی وجود دارد که همه ملزم به احترام به آن هستند .

در فوتبال اگر یک چوب خشک را هم به عنوان مربی انتخاب کنند همه بازیکنان باید از آن تبعیت کنند و ایراد فنی گرفتن از مربیان جزو وظایف بازیکنان نیست . حال ما چوب خشک را مثال زدیم در حالی که مربیان استقلال و شخص آقای خرمگاه از مدافعین صاحب نام و خوشنام استقلال در دهه قبل بوده . بسیاری از به اصطلاح هواداران کم سن و سال که در صفحات مجازی به آقای خرمگاه توهین میکنند حتی در زمان افتخار آفرینی امثال خرمگاه به دنیا هم نیامده بودند . نسلی از استقلالیها که بدون مطرح کردن خود در فضای مجازی و بدون قراردادهای میلیاردی استقلال را بارها قهرمان کردند و ۴ بار به فینال آسیا رساندند .

گفتیم سر بسته از کنار برخی مسائل رد خواهیم شد ولی اتفاقاتی که بعد از بازی با تراکتور و قبل از بازی با نفت و قبل از بازی با سپاهان افتاد در شان باشگاه بزرگی چون استقلال نیست .

بعد از این اتفاقات کاپیتان رحمتی خواستار رضایت نامه می شود و به اصرار منصوریان هم توجهی نمی کند ولی وقتی منصوریان در برنامه تلوزیونی اعلام می کند که اگر رضایت نامه بخواهد مجبوریم بدهیم , کاپیتان تغییر موضع میدهد و میگوید میخواهم بمانم تا جنگ رسانه ای را برده باشد .

اکنون خیلی ها در حال واسطه گری برای حل مشکل هستند و ما هم امیدواریم سید عزیز در تیم بماند چون در آسیا و بازیهای سخت پیش رو میتواند کمک زیادی به تیم کند ولی این مسئله نباید گذری و کدخدا منشانه حل شود و باید هر اختلافی هست به طور کامل و عمیقا حل شود و مثل آتش زیر خاکستری نباشد که در اواسط نیم فصل دوم زبانه بکشد . اگر مشکل عمیقا قابل حل هست و هر کس چهارچوب وظایفی خود را به خوبی خواهد فهمید ماندن سید در تیم از نظر فنی جزو ملزومات می باشد و در غیر اینصورت صلاح استقلال بر همه موارد دیگر ارجحیت دارد .

%d8%b1%d8%ad%d9%85%d8%aa%db%8c

تلگرام استقلال

5 دیدگاه برای “موضع ما در قبال اتفاقات رحمتی و کادر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.