مکتب استقلال مکتب مردانگیست

بهرام افشارزاده در نشست خبری در باشگاه استقلال اظهار داشت: از مدیران گذشته استقلال تشکر می‌کنم و جایشان در اینجا خالی است. امیدوارم بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم و با فعالیت‌هایی که داریم در راه مثبت قدم برداریم.

وی با اشاره به بازیکنانی که استقلال جذب کرده افزود: امید ابراهیمی از سپاهان متولد ۱۳۶۶، میلاد فخرالدینی از تراکتورسازی متولد ۱۳۶۹، سجاد شهباززاده از سایپا و خرسندنیا از پدیده مشهد متولد ۱۳۶۶ را جذب کرده‌ایم.

بهرام افشارزاده ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان خوبی گرفتیم و از این بازیکنان قدردانی می‌کنیم و از هفته آینده نفرات جدید جذب شده را معرفی می‌کنیم. قرارداد بازیکنان دو تا سه ساله هستند و سقف قرارداد سازمان لیگ را هم رعایت می‌کنیم.مکتب استقلال مکتب مردانگی و صفا و صمیمیت است و تلاش می‌کنیم به وظیفه خود به نحو مطلوب عمل می‌کنیم و مدت زیادی در ورزش بودم و آبرویم را در طبق اخلاص گذاشتم و امیدوارم بتوانیم وظایفمان را به خوبی انجام بدهیم و هیات مدیره هم کاملا باهم هماهنگ هستند.

وی ادامه داد: از نظری جویباری باید تشکر کنم از توفیقی و پورحیدری و تمام اعضای هیات مدیره استقلال تشکر می‌کنم و همه در این کار بزرگ باید دست به دست هم بدهیم و از همه تشکر می‌کنم و امیدوارم موفق باشیم و به کمک یکدیگر فصلی بدون حاشیه را پشت سربگذاریم و از اول فصل برای ما حاشیه سازی نکنید و هدف ما این نیست که بخواهیم نامی برای خودمان دست و پا کنیم  کار بزرگی داریم و می‌خواهیم اهدافمان را به سرانجام برسانیم. از قلعه نویی هم تشکر می‌کنم که با روحیه باز تمام توانش را به کار گرفته و با تمام تمرکز برای استقلال زحمت می‌کشد و هیات مدیره هم در تلاش است از آنها هم تشکر می کنم.

بهرام افشارازده در بیرون از نشست خبری هم در جمع خبرنگاران گفت: من به عنوان یک ورزشکار قدیمی سعی می‌کنم به نحو مطلوب وظیفه‌ام را برای باشگاه انجام بدهم من سالها در ورزش بوده‌ام و همه تلاشم را می‌کنم که مشکلی برای باشگاه پیش نیاید. امیر قلعه‌نویی نیز از مربیان بزرگی است که سعی می‌کند استقلال را به نحو مطلوب هدایت کند.

وی در مورد اینکه مشکلی برای عقد قرارداد با بازیکنان از نظر مالی نداشتند گفت: همه سعی ما این بود که به مشکلی برنخوریم بازیکنانی هم که آمدند با رویی باز آمدند و ما سعی کردیم سقف قرارداد سازمان لیگ را هم رعایت کنیم. اینها همگی ورزشکار هستند و با ایده‌های فراوان آمده‌اند و قرارداد همگی آنها دو تا سه ساله است و قرارداد زیر دو سال نداریم.

افشارزاده تصریح کرد: هفته آینده بازیکنان جدید را معرفی می‌کنیم ما تا زمانی که قراردادها امضاء نشود و وظایف قانونی‌مان را انجام ندهیم نام بازیکنی را علام نمی‌کنیم.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.