مک درموت دستیار جدید منصوریان فردا وارد ایران می شود

مک درموت مربی ایرلندی قرار است فردا ظهر به تهران بیاید و در تمرینات استقلال شرکت کند. مک درمورت علاوه بر اینکه مسئولیت بدنسازی تیم را بر عهده گرفته به عنوان دستیار خارجی علیرضا منصوریان در فصل هفدهم فعالیت خواهد کرد.

مایک مک درموت متولد ۱۹۷۴ در ایرلند شمالی است. او که یک مدافع بود بیشتر دوران بازی را در لیگ های سطوح مختلف آمریکا گذراند.‌ او از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ به عنوان کمک مربی(asistant coach ) در تیمهای امریکایی و دانشگاهی فعالیت کرد و سپس به امارات رفت.‌او ۵ فصل در العین به عنوان بدنساز (fitness coach ) زیرنظر تعداد زیادی از سرمربیان بین المللی مانند شفرد ،یوردانسکو و زنگا کار کرد. در این مدت العین بطور منظم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و چندین مقام نظیر جام ریاست جمهوری و حذفی را بدست آورد.
‌سپس او که در تیم کانتیکت وولوز آمریکا دستیار گاسپار (مربی کنونی تیم ملی) بود، به تیم ملی ایران پیوست و نقش پررنگی در آماده سازی ملی پوشان ایران در راه جام جهانی داشت. مک درموت به دلیل مشکلات مالی و خانوادگی قبل از جام جهانی استعفا داد ، دوباره به امارات بازگشت و بدنساز النصر در زمان حضور زنگا شد. او یک سال در تیم اصلی النصرکار کرد و سپس مسئولیت بدنسازی تیم زیر ۲۱ سال این باشگاه را پذیرفت و هم اکنون نیز در همین پست فعالیت می کند.‌او بیش از ۹ سال است که در خاورمیانه حضور دارد و توانسته در رده های سنی مختلف انجام وظیفه کند.
‌او دارای مدرک کارشناسی Exercise physiology است و درحال تکمیل مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته ی High performance sport می باشد.‌او همچنین مدرک A مربیگری یوفا را نیز دارد و به نظر می رسد در استقلال نقش پررنگ تری نسبت به یک بدنساز معمولی داشته باشد

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.