میان یکی از دو نفر، نفر سومی است بنام استقلال

🔹در هیاهوی اتفاقات تغییر مدیرعامل و بحث آمدن فتح الله زاده به طور حتم موافقان و مخالفان همیشگی خود را خواهد داشت، اما هنوز فتح الله زاده نیامده برخی ها اتفاقات دوران بازیگری و مدیریتی ایشان را دوباره باز کردند.
🔹هر چند شاید برای خیلی ها جالب باشد اما اگر بدانیم که برخی موضوعات و اتفاقات درون باشگاهی است و برخی اتفاقات و اختلاف ها در باشگاه امری طبیعی است که شاید رخ بدهد به این نتیجه می رسیم که بهتر است هدف مان تنها و تنها حمایت از تیم محبوبمان استقلال در راستای پیشرفت و موفقیت و سربلندی دوباره اش باشد.
🔹در اینجا ما هم مجتبی جباری را دوست داریم و هم فتح الله زاده را و هر دوی آنها هم سابقه بیش از یک دهه ای در باشگاه و تیم استقلال داشته اند.
🔹کاری هم نداریم به اینکه جباری در زمان بازیگری اش به یک یاغی معروف شد و تعداد حاشیه هایش و مصدومیت های زیاد و طولانی اش بیشتر از حضورش با پیراهن آبی در یادها ماند.
🔹کاری هم نداریم که فتح الله زاده در برهه هایی از مدیریت خود با برخی ها خوب تا نکرد و به دلخوری بعضی ها انجامید. اما در کل خاطره های شیرین مان از مجتبی جباری همچنان فراموش نشدنی هستند و افتخارات و قهرمانی هایی که در زمان مدیریت فتح الله زاده بدست آمد در زمان قبل و بعد از مدیریت ایشان هیچ شخص و مدیرعامل دیگری قادر به کسب آنها نشد.
🔹یادمان نرود که هدف مان که همانا موفقیت و سربلندی باشگاه و تیم استقلال است را نباید با تخریب یکدیگر که همگی از خانواده استقلال هستیم فراموش کنیم.
🔹در این برهه زمانی پر آشوب و پر اضطراب که به دنبال آمدن یک مدیرعامل با سابقه و دلسوز و امتحان پس داده مثل فتح الله زاده هستیم چرا باید به اخباری بپردازیم که جز بوجود آمدن حاشیه های تکراری هیچ هدف و فایده دیگری نخواهند داشت.
🔹به مجتبی جباری و همه آنهایی که با حضور فتح الله زاده در استقلال مخالف هستند عرض می کنیم که مطمئن باشید اگر ایشان هم نتوانند همان دوران درخشان یکی دو دهه گذشته مدیریت خودشان را دوباره تکرار کنند و تیم محبوبمان را دوباره به جایگاه اصلی اش به قهرمانی های گذشته برساند از نگاه ما هواداران مدیریت دوره جدیدشان ناموفقرخواهد بود و مطمئن باشید از ایشان هم انتقاد خواهیم کرد.
🔹پس ما عاشق نام ها و شخصیت ها نیستیم، ما عاشق افرادی هستیم که خالصانه برای کسب افتخار و موفقیت وارد استقلال می شوند و با کسب افتخار محبوب می شوند.
🔹قرار نیست در صورت بازگشت فتح الله زاده حاشیه هایش هم به باشگاه وارد شود، هواداران و دوستداران استقلال شش فصل متوالی از جانب مدیریت و انتخاب های غلط وزارت ورزشی ها ناراحت و دلگیر هستند و هرگز دوست ندارند و نمی خواهند که با تغییر مدیریت و آمدن فردی که با افتخاراتش دوستش دارند تیم و باشگاه محبوبشان حاشیه های تکراری را دوباره از سر بگیرد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.