ناراحتی هواداران استقلال از تیترهای سخیف استقلال جوان

استقلال جوان تنها بازمانده رسانه های مکتوب استقلالی است و البته دیگر مکتوب نیست و چاپ نمی شود و فقط به صورت تک صفحه ای و اینترنتی منتشر می شود .

این روزها شاهد تیترهای سخیف و سبک و گاها عجیب از این روزنامه قدیمی استقلالی هستیم که صدای اعتراض بسیاری از هواداران را در آورد است .

اینکه چرا این چنین تیترهایی زده می شود دلیلش بر ما روشن نیست و چند روایت در این زمینه است که نقل می کنیم:

برخی بر این اعتقادند که چون این روزنامه دیگر چاپ  نمی شود درگیر ممیزی وزارت فرهنگ و… نیست و برای اینکه از رقبای اینترنتی خود که در فضای مجازی به هر لودگی برای جذب مخاطب دست میزنند عقب نماند دست به چنین کارهایی می زند و چنین تیترهایی که به زعم خود مخاطب پسند است می زنند .

عده دیگری اما اینکارها را فراتر از جذب مخاطب و برای مشکل تراشی برای استقلال و زیر فشار گذاشتن مدیریت و باشگاه می دانند و بالا بردن سطح توقعات . کما اینکه در قضیه جذب بازیکن در نیم فصل برخی شیطنت ها مشهود بود .

به هر حال این تیترها به هر دلیل و نیتی زده می شوند حتی اگر چاپ هم نمی شوند ولی نام استقلال روی این روزنامه هست و بهتره هرچه زودتر این روند متوقف شود .

به عنوان مثالی از تیترهای اشاره شده تیتر امروز این روزنامه رو مشاهده می کنیم که نوشته شده است درخواست هواداران استقلال از استقلالی ها : زدن ۷ گل به العین .

قطعا هواداران استقلال چنین توقعی از تیم محبوبشان ندارند و می دانند این نتایج در این سطح از مسابقات خیلی به ندرت رخ می دهد و آن هم نه برابر تیمی که میلیاردها دلار برای بازیکنانش هزینه کرده و از بهترین تیمهای آسیاست . هواداران استقلال برد با حداقل اختلاف را هم برابر این تیم رضایت بخش و مطلوب می دانند .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “ناراحتی هواداران استقلال از تیترهای سخیف استقلال جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.