ناراحتی کرار و سرماخوردگی سجاد

تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی انقلاب تمرین کرده بود از ساعت ۱۶:۳۰ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

در تمرین امروز عصر محمد قاضی غایب بود و این بازیکن صبح امروز هم در تمرینات شرکت نکرده بود. سجاد شهباززاده دیگر غایب تمرین امروز استقلال بود که در محل تمرین حضور نداشت.

* قبل از شروع تمرین، مثل چند روز گذشته امیر قلعه‌نویی روی نیمکت نشست و در حالی که سرمربی استقلال لباس شخصی به تن داشت کارهای تاکتیکی را به همکارانش سپرد.

جواد زرینچه مسئولیت صحبت با بازیکنان را برعهده داشت و در ابتدای تمرین با آنها صحبت کرد.

* بازیکنان تیم استقلال که امروز متوجه شده بودند قرار است صبح فردا راهی کشور ارمنستان شوند، خطاب به یکدیگر می‌گفتند شگفت‌زده شدیم. آنها پیرامون سفر اتفاقی به کشور ارمنستان صحبت می‌کردند.

* حنیف عمران‌زاده قبل از شروع تمرین امروز به دویدن دور زمین پرداخت و سپس راهی رختکن شد.

* سجاد شهباززاده به دلیل سرماخوردگی شدید از رختکن استقلال خارج نشد و در همان جا حضور داشت.

* جاسم کرار هافبک عراقی که شب گذشته ممنوع‌الخروج شده بود و نمی‌توانست از ایران خارج شود امروز با چهره‌ای مغموم و ناراحت در محل تمرین حاضر شد و با بازیکنان گفت‌وگو کرد.

* توفیق کابلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در تمرین امروز استقلال حاضر شد و با قلعه نویی به گفت‌وگو پرداخت.وی پس از ۳۰ دقیقه صحبت با سرمربی استقلال زمین شماره ۲ را ترک کرد.

* یکی از هواداران استقلال با درخواست امیر قلعه‌نویی امروز نزد بازیکنان رفت و آنها را به صورت دسته‌جمعی نزد یکدیگر فراخواند و عکس یادگاری گرفت.

* حمید ملک‌احمدی و رضا رجبی دو پیشکسوت تیم استقلال نیز به همراه ادموند اختر در محل تمرین حضور داشتند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های دو به دو تمرین‌های تاکتیکی انجام دادند. در بخش پایانی نیز فوتبال درون‌تیمی بین بازیکنان برگزار شد.

* تیم فوتبال استقلال، فردا تهران را به مقصد ارمنستان ترک خواهد کرد و آبی‌پوشان در روز یکشنبه به مصاف تیم شیراک ارمنستان خواهند رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.