نامه ای به نمایندگان محترم مجلس

مجلس

با سلام

عرض ادب و ارادت خدمت شما نمایندگان مردم . بنده یکی از هواداران و دلسوختگان استقلال بزرگ هستم که اینروز ها خودم را در نقش عریضه نویس میبینم . شکایت هواداران استقلال را به این و اون مینویسم و سرانجام آنچه به جایی نمیرسد فریاد است فریاد .

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و به خصوص نمایندگان شهر تهران بزرگ :

استقلال تیمی برای شهر شماست و دفاع از حق این تیم جزو وظایف شما زیرا این تیم سرمایه ای عظیم نه تنها برای یک شهر که برای کل کشور است . ساعت هایی که جوانان را مشغول به خود میکند تا از بزه و جرائم اجتماعی دور بمانند با میلیاردها میلیارد نمیشود خرید .

اینروزها شاهد تبعیض شدید در راس وزارت خانه ورزش مابین دو تیم سرخابی هستیم و این تبعیض آشکار موجب ناراحتی میلیونها هوادار این تیم شده است . سوال از وزیر محترم و استیضاح وزیر ورزش کوچکترین خواسته هواداران میلیونی این باشگاه است . شمایی که نماینده همین ملت هستید و سوگند یاد کردید که دغدغه های انها را کاهش دهید . لیست تهرانی که از لیست امید به مجلس رفتند و هواداران نا امید استقلال دنبال روزنه امیدی هستند تا بدانند کسانی حرف آنها را میشنوند .

نمایندگان محترم مجلس اگر برای شما مسخره هم بیاید حتما میدانید این تیم برای مردم فقط یک تیم نیست بلکه عشق و زندگی است هرچند چنان هم از اهمیت این تیم نا آگاه نیستید کما اینکه نمایندگان محترم مجلس همه ساله در رقابت برای رفتن به هیات مدیره این باشگاه هستند …

نویسنده : هادی صاحب خواجه

سایت فرهنگی – ورزشی آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.