نامه باشگاه سانتاکلارای به باشگاه استقلال: محبی را برگردانید!

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه های علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در یک ماه اخیر پرداخت پول انتقال محمد محبی از سانتاکلارای پرتغال بود که ظاهراً هنوز ۲۳۰ هزار یورو از اقساط این انتقال به حساب باشگاه پرتغالی واریز نشده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه سانتاکلارا تنها ۹۰ هزار از پول انتقال داده شده توسط باشگاه استقلال را تأیید کرده و مابقی را تأیید نکرده است. در این زمینه، چند روز پیش باشگاه پرتغالی در نامه‌ای به استقلال اخطار داده که به دلیل عدم پرداخت مطالبات آنها، طبق قرارداد محبی باید به سانتاکلارا برگردد. مسئولان استقلال در نامه‌ای به فیفا اعلام کرده‌اند به دلیل تحریم نتوانستند پول را انتقال بدهند و به همین دلیل از طریق صرافی پول‌ها را ارسال کردند، اما چندین بار پول‌ها برگشت خورد. مسئولان استقلال در تازه‌ترین اقدام، پول‌ها را به صورتی دیگر انتقال داده‌اند که برگشت نخورده، اما تأیید هم نشده است.

نکته عجیب این قرارداد که باعث دردسر بزرگی برای استقلال شده، لحاظ نشدن مسائل حقوقی است، به طوری که در قرارداد قید نشده است که اگر پول به هر دلیلی به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز نشد، به صورت نقدی پرداخت شود. موضوع دوم، قید بازگشت بازیکن به دلیل پرداخت نشدن مطالبات است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.