نامه مدیر برنامه میلیچ به باشگاه استقلال

متن نامه مدیر برنامه های میلیچ به باشگاه استقلال به شرح زیر است:

۱ – مجددا به شما خاطرنشان می‌کنم، در ایمیل دریافتی شما در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۰ (۲۴ اسفند ۹۸) باشگاه تایید می‌کند در پرداخت دستمزد بازیکن (هروویه میلیچ) موفق نشده و با ادعایی کذب، از بازیکن برای برگزاری تمرینات در تهران دعوت به عمل آمده است. در حالیکه از جانب باشگاه به همه اعضای کادرفنی و بازیکنان اطلاع داده شده است که به علت پاندمی کرونا تمرینات تیم لغو شده است.

۲- در این ایمیل میلیچ سعی دارد اعلام کند در این ایام بحرانی که نیمی از جهان در حال مبارزه با ویروس کرونا است، باشگاه به وضوح در حال پرونده سازی برای پنهان کردن ناتوانی در پرداخت دستمزد این بازیکن است که این اقدام از جانب باشگاه، غیرقابل پذیرش است.

۳- همانطور که گفته شد، میلیچ دوباره اذعان دارد که باشگاه به موقع در ایمیل ۱۹ آگوست ۲۰۱۹(۲۸ مرداد ۹۸) اطلاعات بانکی مورد نیاز را دریافت کرده تا پاداش عقب افتاده را واریز کند. ضمنا به همین حساب قبل تر واریزی از سوی باشگاه صورت گرفته است.

۴- همانطور که میلیچ اشاره کرد، باشگاه به وضوح و مکررا بدرفتاری می‌کند و در پرداخت‌ حقوق‌ها بدقول است و تا حد امکان آن را به تاخیر می‌اندازد. در نتیجه بازیکن با احترام از باشگاه خواستار موارد زیر است:

– وضعیت دستمزدها و پاداش ها را در فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ روشن کند و مدارک مربوط به موارد فوق را به وی ارائه دهد.

– پرداخت مبلغ ۴۵۰۰ یورو خسارت به بازیکن و همچنین هزینه های متحمل شده به وی به دلیل دیپورت از ایران در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۷ آذر ۹۸)

– پرداخت حقوق ژانویه ۲۰۲۰ (دی ماه ۹۸) به مبلغ ۱۲۰۰۰ دلار آمریکا

– پرداخت حقوق فوریه (بهمن ماه ۹۸) به مبلغ ۱۲۰۰۰ دلار آمریکا

– پرداخت کلیه مبالغ افزوده شده به مبالغ بالا (دیرکرد)

۵ – در صورتی که باشگاه نسبت به درخواست‌های صورت گرفته در بالا در وقت مقرر ناتوان باشد، بازیکن حق فسخ قرارداد به صورت یک طرفه براساس قوانین فیفا را خواهد داشت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.