نایب قهرمانی ات مبارک

 

🔹هفته آخر و نفس گیر این لیگ فرسایشی و بسیار طولانی هم به پایان رسید.
🔹آبی پوشان برای اینکه خیالشان از بابت نایب قهرمانی و کسب قطعی سهمیه آسیایی راحت شود محکوم به برد برابر شاهینی ها بودند.
🔹باید شاهینی ها را در زمین خودش شکست می دادند تا کاری به نتایج تیم های دیگر از جمله تراکتور و فولاد و سپاهان نداشته باشند.
🔹نیمه اول و عقب افتادن از شاهین و جلو افتادن فولادی ها و سپاهانی ها زنگ خطر را برای آبی پوشان با نوای بلند به صدا در آورده بود.
🔹اما نیمه دوم و گل تساوی وریا گره کار را باز کرد. انگاری آبی پوشان به همان یک گل نیاز داشتند تا طلسم دروازه شاهین شکسته شود.
🔹طلسم نه تنها با گل وریا شکسته شد بلکه شیخ هم با دو گل زده آقای گلی خودش را قطعی کرد و پای مهدی قائدی هم به گل دهم باز شد.
🔹استقلال پشت سر هم به گل های دوم و سوم و چهارم رسیدند و اگر باز خوش شانس تر بودند جشنواره گل باور نکردنی در بوشهر به راه می انداختند.
🔹و بالاخره استقلال ثابت کرد که اگر سرنوشتش تنها به دست خودش باشد به خوبی می تواند از عهده هر تیمی بر آید و به هر رکوردی که مایل است دست پیدا کند.
🔹آبی پوشان در بوشهر به سه رکورد رسیدند.. نایب قهرمانی با قاطعیت و خیالی راحت، ۱۴ گله شدن دیاباته و دستیابی به کفش طلای لیگ برتر و معرفی قائدی به عنوان آقای پاس گل در کنار رسیدنش به دهمین گلی کهدقبل از شروع فصل وعده اش رادبه هواداران داده بود.
🔹و بالاخره این نایب قهرمانی مبارک تمامی آبی پوشان با تعصب و پر تلاش و دوست داشتنی و همه هوادارانی که تیم شان را از صمیم قلب دوست دارند.
🔹به امید برد در دربی روز دوشنبه و صعود به فینال جام حذفی.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.