نتایج بازیهای هفته بیست و یکم

بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر با برگزاری ۸ دیداربه پایان رسید . نتایج بازیهای هفته بیست و یکم را باهم مرور میکنیم:

پیکان تهران ۱-نفت تهران ۱

در دیداری که زودتر از بقیه بازیها انجام شده بود نفت امتیاز از دست داد و این نتیجه میتوانست آنها را تا رده چهارم جدول نیز پایین بکشد ولی هر سه تیم تعقیب کننده نفت امتیاز از دست دادند تا آنها همچنان در صدر جدول قرار بگیرند .

سایپای البرز۳فولاد خوزستان۱

سایپا دست به کار بزرگی زد و فولاد را شکست داد . شاگردان جلالی در این فصل بسیار زیبا بازی کرده اند و اگر در چندین بازی دقت لازم را داشتند الان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی بودند .

نفت مسجد سلیمان۱تراکتورسازی تبریز۲

در حالی که نفتی ها بازی را خوب شروع کردند و به گل هم رسیدند و در ادامه بازی بهتری نسبت به حریف خود به نمایش گذاشتند ولی این تراکتور سازی بود که با تکیه بر خلاقیت فردی بازیکنانش و قدرت تمام کنندگی ادینهو به سه امتیاز بازی رسید و خود را به رده دوم جدول رساند .

پرسپولیس تهران۰صبای قم۰

پرسپولیس از پس صبای قمی که با تار تار به همه امتیاز میداد هم بر نیامد تا همچنان صدر نشین نیمه دوم جدول باقی بماند . پرسپولیسیها که روزگاری از قدرتهای فوتبال ایران بودند سالهاست تیمی بی خطر و میانه جدولی هستند .

راه آهن تهران۱-پدیده مشهد۰

راه آهن بعد از مدتها نا کامی و شکست های متوالی در اولین حضور فرهاد کاظمی بر روی نیمکت خود موفق شد پدیده مشهد را شکست دهد و کورس تیمهای قعر نشین را داغ تر از قبل کند .

استقلال خوزستان۱-ملوان انزلی۳

قوهای سپید انزلی که با فیروز کریمی پر گشودند و ۶ پله با فیروز خان بالا آمدن و خود را از قعر جدول نجات دادند . تصور لیگ بدون ملوان سخت است . در سوی مقابل شاگردان ویسی هم رفته رفته به انتهای جدول رده بندی نزدیکتر می شوند .

گسترش فولاد تبریز۰استقلال تهران۰

سردی بازی به مراتب بیشتر از سرمای هوای زمستانی تبریز بود . شاگردان قلعه نوعی علاقه ای به صدر نشینی نداشتند و طوری بازی کردند که انگار به تساوی راضی بودند . هرچند سرمای هوا و باد تند هم در این بازی تاثیر گذار بود .

سپاهان اصفهان۱ذوب آهن اصفهان۱

دربی اصفهان به تساوی انجامید تا همچنان ذوب آهن بی شکست در مدت زمان طولانی باشد . سپاهان با این یک امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.