نتایج بازیهای هفته سوم

بازیهای هفته سوم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه انجام شد . در زیر نتایج بازیهای هفته سوم را مرور میکنیم:

پدیده مشهد ۱صبای قم ۱

پدیده مشهد که تا اینجای لیگ شکستی نداشته و بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشته در این هفته نیز با گل عنایتی در آستانه پیروزی بود ولی در دقیقه ۹۷ احمد حسن زاده بازی را به تساوی کشاند .

سایپا ۰گسترش فولاد ۰

سایپا و گسترش فولاد به تساوی بدون گل دست یافتند .البته سایپایی ها از دقیقه ۷۷ ۱۰ نفره بازی کردند .  این سومین تساوی صفر صفر شاگردان مجید جلالی بود . تا اینجای مسابقات که سه هفته برگزار شده سایپایی ها نه گلی زده اند و نه گلی دریافت کرده اند .

راه آهن ۰- فولاد ۱

یک سروش رفیعی آماده که به نظر میرسد امسال ستاره فولاد است برای گرفتن سه امتیاز از راه آهن کافی بود . فولادیها خود را تا رده سوم بالا کشیدند .

پیکان ۰نفت مسجد سلیمان ۰

پیکان میلیاردی همچنان قصد بردن ندارد . آنها اگر میخواستند در لیگ برتر پیروز شوند شاید گزینه ای بهتر از نفت مسجد سلیمان بی ستاره نداشتند ولی در برابر این تیم هم به یک تساوی صفر بر صفر دست یافتند .

سپاهان ۳ استقلال تهران۱

بازی استقلال و سپاهان بازی زیبایی بود و میشود از علیرضا فغانی داور تکراری بازیهای استقلال و سپاهان به عنوان ستاره سپاهانی ها نام برد . فغانی هرکاری میتوانست برای زردپوشان دیار زاینده رود کرد . از گرفتن پنالتی تا گل گرفتن آفساید و پیاده روی روی اعصاب هواداران و بازیکنان استقلال . فقط امیدواریم جناب فغانی مثل دفعات قبل شب بعد از بازی خوب خوابیده باشند .

تراکتورسازی ۱ملوان ۱

رسول خطیبی با جوانان خودهمچنان خوب نتیجه میگیرد و شاید مشکلات آنها بعد از شروع جام آسیا و فشرده شدن مسابقات باشد و اینکه جوانان کم تجربه ای دارد . ملوانیها هم با این تیم امسال اگر بتوانند در لیگ برتر بمانند کار بزرگی کرده اند

پرسپولیس ۱ذوب آهن ۰

یک گل و دیگر هیچ از پرسپولیس . شاید تعداد موقعیتهای گل شاگردان دایی در سه هفته به اندازه انگشتان یک دست هم نباشد و این نگرانی بزرگی برای هواداران پرسپولیس است . یحیی گل محمدی با ذوب آهن هم خوب در مسیر از دست دادن امتیازات قرار گرفته است .

استقلال خوزستان ۱نفت تهران ۲

شاگردان منصوریان اولین برد خود را کسب کردند .در این بازی بازیکنان خارجی تعیین کننده ظاهر شدند تا جایی که بازی یک بر صفر به نفع نفت تا دقیقه ۸۵ را موسی کولیبالی به تساوی کشاند و دیوید ویرکوم ۲ دقیقه بعد گل برتری را به ثمر رساند .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.